
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Commercial Planning & Performance Manager
BUCURESTI, |
![]() |
Commercial & Performance Analyst
BUCURESTI, |
![]() |
METRO Shapers - Business School - Business Intelligence
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 285 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Hipo Events active.Vezi toate job-urile Ultimele zile de inscriere la webinarul: Emotional Intelligence Skills for Handling Crises active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro |
Companie: | Hipo Events |
Domeniu: |
|
Tip anunt: | eveniment |
Nivel anunt: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07-07-2020 |
Remote work: | On-site |
Targul virtual pentru absolventi este un eveniment national desfasurat pe o platforma virtuala 3D in perioada 17 iunie - 14 august si este dedicat studentilor si proaspat absolventilor in cautare de oportunitati de cariera. In cadrul evenimentului desfasuram o serie de webinarii destinate acestora. Iti recomandam acest webinar:
Webinar: Emotional Intelligence Skills for Handling Crises
Managementul crizei reprezinta de fapt managementul emotiilor. Abia dupa ce am facut asta, putem vedea clar solutiile. Si pentru ca nu putem face nimic pentru a evita o criza, indiferent de natura ei, tot ce putem face este sa invatam care sunt cele mai bune unelte pentru a-i face fata si pentru a o depasi cu bine, dezvoltand in acelasi timp abilitatile necesare pentru a face fata unei eventuale noi situatii similare in viitor.
La acest webinar vei invata despre:
- Ce este Inteligenta Emotionala
- Diferenta dintre inteligenta de tip EQ si cea de tip IQ
- Cele 5 mari arii ale Inteligentei Emotionale: Self-awareness (constiinta de sine), self-regulation (reglare emotionala), motivarea, empatizarea si abilitati sociale.
- Managementul crizei si cum o depasim
Speaker: Andreea Baudici, consilier de Carieră si Dezvoltare Personală, specializat pe problemele cu care se confruntă Generațiile Millennials si Post-Millennials (Gen Z) de astazi, din Romania, cat si Europa: găsirea vocației și dezvoltarea aptitudinilor și a competențelor, educație financiară, leadership pentru tineri manageri, anxiety și stress management, quarter life crisis, work/life balance, modern parenting, self confidence, public speaking, găsirea motivației și schimbarea obiceiurile care nu ne servesc.
Ofera programe de coaching individuale si de grup pentru tinerii care intră pe piața muncii sau care doresc să îsi dezvolte cariera și/sau devină antreprenori, tineri manageri, freelanceri & antreprenori și creative people.
Cine poate participa?