Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Specialist BUCURESTI, | |
Recruitment and Hiring Assistant Hybrid | |
Employer Branding Specialist (part-time/ collaboration) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (92) |
HR Specialist, Galati
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DARE active.Vezi toate job-urile HR Specialist, Galati active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | DARE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.10.2020 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.
Cerinte
Studii superioare/medii;
Curs inspector resurse umane / expert în legislația muncii;
Alte atestate RU constituie avantaj;
Aptitudini de relaționare și prezentare clară a informaţiilor;
Capacitatea de a centraliza și sintetiza date, informații, documente;
Atenție la detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Capacitate avansată de argumentare;
Persoană responsabilă, organizată, pro-activă, dinamică, orientată spre îndeplinirea
obiectivelor corect, complet și la termenele stabilite;
Abilități de comunicare și de lucru în echipă.
Responsabilitati
Întocmește oferte de angajare și încadrare în muncă a salariaților pe baza contractului individual de muncă;
Întocmește contractul individual de muncă, cu clauzele specifice ale angajatorului;
Întocmește fișe de post și obține aprobarea șablonului de către beneficiar; pentru funcție
COR;
Oferă consultanță privind încadrarea în muncă și detașarea străinilor pe teritoriul României, angajarea cetățenilor români în afara țării și obținerea Formularului A1;
Întocmește acte adiționale la contractul individual de muncă, conform solicitării beneficiarului;
Întocmește decizii de modificare/încetare a contractelor individuale de muncă;
Întocmește documentații privind acordarea indemnizației de șomaj tehnic;
Întocmește proceduri de cercetare disciplinară, de concediere individuală/colectivă;
Efectuează operațiuni în Registrul general de evidență a salariaților;
Efectuează operațiuni în Registrul electronic de evidență a zilierilor;
Întocmește lunar evidența concediilor de odihnă pentru fiecare salariat și să verifice
pontajele cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale și alte referate din cursul lunii;
Centralizează lunar pontajul conform actelor și modificărilor din luna respectivă, îl transmite către departamentul contabilitate al beneficiarului/ beneficiar;
Verifică ștatele de plată cu modificările din lună și comunică departamentului contabilitate al beneficiarului/beneficiar dacă sunt greșeli;
Întocmește periodic lista cu acte lipsă pentru fiecare firmă gestionată și o transmite
beneficiarului;
Întocmește facturi și emite chitanțe la termenul stabilit și comunicat prin programul intern;
Transmite pe email facturile și urmărește încasarea conform scadenței; contactează
beneficiarul ori de câte ori sunt întârzieri.
Alte informatii
Oferim un mediu de lucru foarte plăcut, oportunități de învățare și dezvoltare;
Salariu 2500/3000 lei net plus beneficii.
Raporteaza eroarea la