Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Bacau, Brasov, Iasi,

Aplica fara CV
Bacau, Brasov, Iasi,

Aplica fara CV
3500 RON NET / luna
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (85)

Agent Suport Pasageri/Airline (engleza/italiana)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Agent Suport Pasageri/Airline (engleza/italiana) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.05.2021
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Esti o persoana empatica si vorbareata care poate rezolva orice problema cu zambetul pe buze? Imbarca-te in calatoria carierei tale si alatura-te noii noastre echipe de suport clienti!
    Viitorii colegi vor asigura cu profesionalism si entuziasm suportul necesar pentru pasagerii care utilizeaza servicii Airlines.
    Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta!

    Ce ne dorim de la tine?

    Cunostinte de limba engleza sau italiana la un nivel avansat;
    Foarte bune abilitati de comunicare si claritate in exprimare;
    Empatie, adaptabilitate si orientare catre clienti;
    Experienta in domendiul travel/ turism constituie avantaj;
    Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre;
    Spirit de echipa si mult entuziasm;
    Flexibilitate pentru un program in ture 8 ore/zi (pentru turele de weekend se ofera liber in timpul saptamanii)

    Responsabilitati

    Care va fi rolul tau?

    Prezentarea companiei in relatiile cu pasagerii, respectand standardele de calitate specifice activitatii;
    Preluarea telefonica a solicitarilor pasagerilor in limba romana/engleza/italiana;
    Oferirea de detalii referitoare la serviciile companiei, tarife, conditii de calatorie;
    Rezolvarea prompta si intr-un mod profesionist a situatiilor intampinate de pasageri;
    Comunicarea eficienta cu celalalte departamente vizavi de situatiile complexe ce pot interveni.​

    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    Mediu de lucru placut;
    Colaborare de lunga durata si training de start platit;
    Servicii medicale private la Regina Maria;
    Posibilitatea de a imprumuta carti din biblioteca Bookster;
    Posibilitati reale de crestere profesionala si promovare in cadrul companiei;
    Training-uri ocazionale de dezvoltare profesionala;
    Alti peste 500 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;