Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inginer Instalatii Aplica fara CV | |
Operatori cantariri (Ploiesti) Aplica fara CV | |
Electrician Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (5) |
Logistician gestiune flux
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ADIENT AUTOMOTIVE ROMANIA - sucursala Ploiesti active.Vezi toate job-urile Logistician gestiune flux active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro |
Angajator: | ADIENT AUTOMOTIVE ROMANIA - sucursala Ploiesti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.11.2020 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
La ADIENT - lider în producția de scaune auto - te vei bucura de ritm și direcție într-o lume mereu în mișcare. Vei avea parte de un mediu de lucru sigur, în care te vei putea dezvolta trăind experiențe și interacționând cu oameni excepționali.
Cerinte
Cerinte:
Absolvent studii superioare (studii economice/tehnice)
Experienta anterioara intr-un job similar (2-3 ani)
Limba engleza nivel avansat (scris, citit, vorbit)
Cunostinte de limba germana reprezinta un avantaj
Cunostinte de sisteme ERP, MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Abilitati necesare:
Comunicare si organizare
Prioritizare si lucru cu mai multe task-uri
Lucru sub presiune si cu termene limita
A lua initiativa in scopul obtinerii rezultatelor de succes si a performantei
A decide si a actiona in timp util
A conduce negocieri
Responsabilitati
Responsabilitati principale:
Aprovizionarea completa,corecta si la timp cu materiale necesare pentru productia de tapiterii pentru clientul PREMIUM de care raspunde
Livrarea completa, corecta si la timp a produselor finite catre client
Sarcini:
Asigura livrarea de tapiterii pentru un clientul PREMIUM de care raspunde in conformitate cu cerintele acestuia
Asigura achizitia de materiale necesare pentru productia de tapiterii pentru un client alocat
Proceseaza reclamatii cantitative in cooperare cu operatorul de depozitare si participa la balansarea cererilor cu clientii si furnizorii
Initiaza modificari in documentatia standard; monitorizeaza in mod continuu stocurile de materie prima pentru a indeplini cerintele de productie si nivelul de stoc planificat
Contribuie la atingerea obiectivelor specifice si respectarea politicii de calitate
Implementeaza propriile task-uri in conformitate cu procedurile/documentatia interne ale companiei
Alte informatii
Ce iti oferim:
Mediu de lucru profesionist si multinational
Program specific de onboarding
Oportunitati de dezvoltare si promovare in cariera
Program de lucru zilnic 8:30 - 16:40, cu flexibilitate de telemunca
Pachet salarial in conformitate cu nivelul de experienta
Tichete de masa (valoare tichet 15 lei pe zi)
Al 13-lea salariu, Prima de loialitate, de 8 Martie si de Paste
7Card (abonament pentru activitati sportive si de relaxare)
Bookster (abonament pentru lectura)
Transport asigurat din Ploiesti
Daca vrei sa iti desfasori activitatea intr-un mediu in care iti poti aduce ideile si creativitatea pentru a gasi impreuna cele mai indraznete solutii si a gestiona proiecte la scara globala, te asteptam in echipa noastra.
Raporteaza eroarea la