Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil/Accountant/Economist 4500 - 5800 RON NET / luna | |
Economist Contabilitate Generala BUCURESTI, | |
ECONOMIST Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (30) |
Economist servicii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile PENNY. active.Vezi toate job-urile Economist servicii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | PENNY. |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.11.2020 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.
Îți prezentăm PENNY:
PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
PENNY Romania deja înseamnă:
380 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi)
7300 de angajați
Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.
Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.
Ce spun colegii noștri despre PENNY?
„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]
În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.
Cerinte
· Absolvent al unei facultăți economice (Contabilitate ar fi un avantaj);
· Cunoașterea limbii engleze: mediu/avansat (limba germană constituie un avantaj);
· Cunoștințe avansate de MS Office (SAP constituie un avantaj);
· Inițiativa, implicare în luarea și aplicarea deciziilor, asumarea responsabilității;
· Abilități de organizare, comunicare și orientare către soluții;
· Capacitate ridicată de analiză și sinteză;
· Rezistență la stres;
· Disciplină și rigurozitate
Responsabilitati
· Înregistrează în contabilitate facturile de servicii alocate
· Validează și transmite propunerea de plata privind furnizorii gestionați către departamentul trezorerie
· Întocmește confirmări de sold pentru partenerii comerciali arondati și reconciliaza diferențele constatate
· Înregistrează preliminarile lunare de cheltuieli în cazul facturilor nesosite până la termenele de închidere lunară
· Verifică lunar rulajele conturilor de cheltuieli și venituri gestionate
· Asigura contabilizarea și evidență corectă și completă a stocurilor de articole uz intern și ambalaje
· Asigura contabilizarea corectă și completă a facturilor de vânzare
· Verifică lunar jurnalul de cumpărări
· Întocmește și depune declarații (ex: afișaj, reclamă și publicitate, salubritate) conform termenelor legale în vigoare
· Înregistrează lunar în contabilitate impozite și taxe locale (ex: teren, clădire, afișaj, reclamă și publicitate, etc.)
· Participa la activitățile de audit intern/extern, controale diverse autorități și întocmește rapoartele solicitate
· Asigura arhivarea lunară a documentației gestionate
· Îndeplinește orice alte sarcini și responsabilități stabilite de către superiorul ierarhic
Alte informatii
Beneficii:
• Ne dorim pentru angajati un echilibru intre viata personala si cea profesionala si oferim: Tichete de masa si tichete cadou; Zile suplimentare pentru concediul de odihna; Asigurare de sanatate
• Viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine. Iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de: Traininguri/cursuri adaptate nevoilor tale, Bookster, Teambuilding, Programe de wellbeing
Raporteaza eroarea la