Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ADMINISTRATOR DE SECURITATE Aplica fara CV | |
Finance Application Administrator BUCURESTI, | |
System Administrator Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (23) |
Administrator de retea de calculatoare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile PENNY. active.Vezi toate job-urile Administrator de retea de calculatoare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | PENNY. |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.11.2020 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.
Îți prezentăm PENNY:
PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
PENNY Romania deja înseamnă:
380 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi)
7300 de angajați
Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.
Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.
Ce spun colegii noștri despre PENNY?
„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]
În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.
Cerinte
- Studii superioare in IT
- Experienta in domeniul IT
- Engleza – nivel mediu
- Germana constituie un avantaj
- Capacitatea de organizare si planificare
- Capacitatea de a lucra in Echipa
- Disponibilitate deplasare in interes de serviciu
Responsabilitati
- Mentenanta HW servere, Blade, Density Line (DL rack based), ML (midsize business);
- Administrare Sisteme de Operare Microsoft Windows Server, Linux – instalare/configurare roluri;
- Administrare Sisteme de Virtualizare, Hyper-V, Hyper-V Cluster, VMWare, VSphere;
- Administrare SAN, LUNs;
- Administrare Active Directory; Cunostinte despre IIS server, Apache;
- Administrare DNS Server – Active Directory Integrated Zone;
- Administrare echipamente de retea – cunostinte/experienta:
i. Experienta Clase IPv4, subnetare, IP static, IP dynamic, cunostinte administrare server DHCP (Windows Server sau Cisco IOS DHCP Server);
ii. Experienta configurare interfete retea L2, L3;
iii. Cunostinte generale protocoale de rutare statice/dinamice, topologii LAN, WAN;
iv. Notiuni HW despre echipamentele de retea, interconectare la nivel fizic – interfete;
v. Cunostinte despre retele WIFI – interconectare/configurare echipamente;
- Constituie un avantaj cunostinte despre IP Telephony, Cisco Unified CM Administration, Cisco Video Conferencing Solutions;
- Cunostinte Sisteme de Backup & Disaster Recovery;
- Suport Implementare Proiecte IT; Elaborare documentatie IT
Alte informatii
BENEFICII:
- Rasplatim cu drag eficienta, implicarea si oferim: masina, laptop, telefon de serviciu
- Ne dorim pentru angajati un echilibru intre viata personala si cea profesionala si oferim: Tichete de masa si tichete cadou; Zile suplimentare pentru concediu de odihna; Asigurare de sanatate/viata
- Viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine. Iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de: Traininguri/cursuri adaptate nevoilor tale, Bookster, Teambuilding, Programe de wellbeing, Posibilitatea de a te implica in proiecte foarte dinamice si extrem de interesante
Raporteaza eroarea la