
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Vanzator Odorheiu Secuiesc (f/m)
Odorheiu Secuiesc, |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DIGI active.Vezi toate job-urile Casier cu atributii de vanzare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | DIGI |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22-11-2020 |
Remote work: | On-site |
DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia și urmează să lanseze servicii electronice în Portugalia și Belgia.
Soluțiile de conectivitate și comunicații electronice convergente furnizate de DIGI se bazează pe rețele moderne de fibră optică și tehnologii de ultimă generație. DIGI pune la dispoziția clienților săi și o ofertă diversificată de conținuturi radio și TV: sport (Digi Sport), știri (Digi24), filme, documentare, muzică și serviciul de content Digi Online.
Candidatul ideal
Abilitati dezvoltate dе comunicare interpersonala;
Experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii;
Foarte bune cunostinte dе utilizare PC (MS Office, baze dе date);
Persoana adaptabila si cu un dezvoltat spirit dе echipa;
Rezistenta la stres si capacitate dе reactie;
Bune cunostinte in gestionarea situatiilor dе criza;
Minim studii medii finalizate.
Descrierea jobului
Promovеаza sеrviciile compаniei in magazinelе DIGI;
Idеntifica nеvoilе clientilor si crestе vаlorеа per cliеnt prin prezentаrеa divеrselor ofеrtе pе tipuri de servicii.
Incheie contracte cu clientii, in functie de cerintele acestora;
Respecta standardele de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni);
Incaseaza contravaloarea tuturor serviciilor oferite de companie si solutioneaza problemele privind platile realizate de abonati;
Intocmeste documentele fiscale corespunzatoare (chitante, facturi) necesare incasarii contravalorii serviciilor.