Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (20)

Coordonator Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ViitorPlus active.


Vezi toate job-urile Coordonator Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: ViitorPlus
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.03.2021
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ViitorPlus - asociatia pentru dezvoltare durabila este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, infiintata pentru a stimula si contribui la transpunerea in practica a conceptului de dezvoltare durabila la nivel de individ, organizatii si comunitati.

    Cerinte

    E nevoie de o persoana structurata, cu foarte bune abilitati de organizare, un bun administrator de preferat si cu experienta comerciala.

    Ce ne dorim de la persoana care se va alatura echipei noastre?
    - Sa aiba motivatie si sa ii placa programele si proiectele pe care le desfasuram;
    - Sa aiba experienta in administrare sau gestiune si sa fie interesat/a sa-si puna in practica experienta si cunostintele acumulate, dorind sa contribuie la realizarea obiectivelor pe care ni le propunem impreuna;
    - Sa fie deschis/a sa invete
    - Sa-si doreasca sa faca parte dintr-o echipa dinamica, cu atmosfera de lucru constructiva si placuta, specifica mediului nonguvernamental/ONG,
    - Sa fie abila in relatia cu institutii, companii, organizatii partenere, cat si sa fie un bun comunicator
    - Reprezinta avantaj, dar nu sunt cerinte obligatorii: absolvent de studii superioare; limba engleză fluent scris și vorbit; experienta minima in activitati financiar-contabile, eventual in facturare si logistica post-vanzare

    Responsabilitati

    1. Responsabilitati administrativ-logistice: 30-40h/luna
    - Achizitionarea lunara a materialelor necesare bunei functionari a organizatiei;
    - Citire si introducere in aplicatiile furnizorilor de utilitati a indexurilor contoare apa/gaz/curent; relatia cu furnizorii (contracte, diverse)
    - Mentinerea in buna stare a sediului si rezolvarea eventualelor reparatii;
    - Rezolvarea problemelor administrative necesare lunar;
    - Participa la proiectele asociatiei, pentru asigurarea resurselor logistice si organizatorice;
    - Indosarierea cronologica si arhivarea documentelor primare, a contractelor, a corespondentei si a altor documente financiar-contabile;
    - Efectuarea inventarului;
    - Preia alte activitati specifice, in functie de nevoi si prioritati

    2. Relatii institutionale: 10-20h/luna
    - Verificarea si gestionarea depunerii in termen a tuturor raportarilor catre institutiile statului;
    - Intocmirea dosarelor necesare obtinerii finantarilor si deplasarea la institutiile statului competente eliberarii de acte necesare finantarilor sau altor documente necesare, impreuna cu coordonatorul direct sau alta persoana desemnata de presedintele asociatiei
    - Actualizarea datelor asociatiei la institutiile statului (cand este nevoie).

    3. Inventar si preluare Comenzi persoane fizice Atelierul de panza: 60-80h/luna
    - Administrare monetar casa ADP; emitere chitante/bonuri fiscale pentru incasarile
    - Emitere rapoarte lunare sau zilnice pentru casa de marcat (raport Z, raport ANAF)
    Inventar produse finite, al materiilor prime (metri bbc; kg deseuri textile), lunar. Introducerea datelor in fisierul de stoc lunar
    - Preluare si prelucrare comenzi transmise pe site sau alte platforme de vanzare online - zilnic, pana in ora 10:00, acceseaza platforma, preia comenzile intrate cu o zi in urma/peste seara, intocmeste o lista cu produsele necesare si o trimite intern catre echipa de productie. Intocmeste facturile si AWB-urile pentru respectivele livrari.
    - Pregateste coletele, anunta pentru ridicare si se asigura ca sunt preluate de curier

    Alte informatii

    Oferim: Pachet salarial care include salariu lunar, tichete de masa, abonament RATB/metrou, telefon si abonament, posibilitate de bonusare pentru extra-activitati. Posibilitatea de dezvoltare, participarea la evenimente si cursuri

    Daca te regasesti intr-o parte din cele scrise mai sus si esti curios/oasa sa ne cunosti, trimite-ne un CV la pana pe 21 februarie 2021. Doar persoanele selectate vor fi contacte telefonic pentru un prim interviu.