Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Contabil Aplica fara CV | |
Contabil / Economist Hybrid | |
Contabil senior – IFRS- sistem bancar BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (43) |
Șef Contabil
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DARE active.Vezi toate job-urile Șef Contabil active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | DARE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Manager |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.
Cerinte
Absolvent/ă facultate cu diplomă de licență în domeniul economic;
Expertiză în domeniul financiar-contabil;
Experiență în poziții de management departament financiar (Șef Contabil);
Foarte bună cunoaștere RAS și a legislației în domeniu;
Cunoștințe avansate de operare PC, în special MS Excel;
Cunoștințe de operare program informatic de contabilitate;
Experiență în relația cu autoritățile statului și cele de control din domeniul economico-financiar;
Atenție la detalii și acuratețe în lucrul cu datele;
Excelente abilități de organizare și planificare a timpului și activităților;
Foarte bune abilități de comunicare și de management de echipă;
Prestanță, flexibilitate, adaptabilitate.
Responsabilitati
Comunicarea permanentă cu Directorul General al societății și cu toți directorii de departamente;
Organizarea și coordonarea echipei din subordine;
Întocmirea planului de venituri și cheltuieli și urmărirea realizării acestuia;
Monitorizarea și optimizarea continuă a costurilor;
Răspundere pentru îndeplinirea la termen a obligațiilor societății față de bugetul statului și terți, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
Organizarea și coordonarea activităților de control financiar preventiv, cu stabilirea operațiunilor și documentelor ce se supun controlului financiar preventiv;
Menținerea relațiilor cu autoritățile fiscale și reprezentarea societății în fața organelor de control;
Organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității patrimoniului societății, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății;
Întocmirea diverselor analize și rapoarte solicitate de management.
Alte informatii
Ce oferim:
12.000 lei net plus beneficii;
Sediu central, acces rapid;
Mediu de lucru foarte plăcut;
Oportunități de dezvoltare și învățare.
Salariu
11.000 - 12.500 RON
Beneficii
- Training-uri
- Cursuri
- Program de lucru flexibil
- Laptop
- Telefon mobil
- Loc de parcare
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la