Payroll Specialist
Angajator: | Accace Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.12.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
CE OFERIM?
O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.
Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.
DE CE SUNTEM DIFERITI?
Solutii eficiente conduse de inovatie.
Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.
Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.
Cerinte
- Sa iti placa sa lucrezi intr-o echipa, sa poti oferi ajutorul Juniorilor pentru a se dezvolta, dar sa te preocupe, in acelasi timp, si propria dezvoltare profesionala, cautand informatii noi si fiind la zi cu legislatia in vigoare
- Sa fii o persoana responsabila si atenta la detalii
- Sa ai o experienta de cel putin 3 ani, atat pe partea de administrare de personal, cat si pe cea de salarizare
- Sa detii certificatul de Inspector Resurse Umane si pe cel de Inspector Salarii
- Sa stapanesti limba engleza – nivel avansat (scris si vorbit)
- Sa ai cunostinte avansate de Excel
- Sa cunosti in profunzime prevederile Codului Muncii, precum si legislatia in domeniul asigurarilor sociale si de sanatate
Responsabilitati
- Procesarea corecta a datelor pentru clienti: calcul salarial, contributii si taxe aferente etc.
- Inregistrarea, in termenul legal, a contractelor de munca, incetarilor si oricaror alte modificari ale contractului de munca in Revisal, precum si in programul de salarizare
- Pregatirea rapoartelor si a declaratiilor obligatorii (inclusiv a reconcilierilor anuale)
- Acordarea suportului Seniorilor sau Managerului in initierea colaborarii cu noii clienti
- Reprezentarea clientilor in relatia cu autoritatile: ITM, casele de asigurari sociale si de sanatate etc.
- Comunicarea cu clientii (consultanta legata de situatiile uzuale de salarizare)
- Acordarea suportului necesar juniorilor din departament
Alte informatii
Ce iti oferim:
- Tichete de masa
- Abonament medical la o clinica privata cu renume
- Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca
- Home office
- Concediu de studiu platit
- Zile extra de concediu de odihna
- Curs de engleza, traininguri interne, sustinere financiara pentru diverse traininguri/conferinte externe
- Ceai, cafea si fructe la birou
- Abonament Bookster
- Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
- Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook – Accace Careers Romania – si fii parte din #accacelife!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Payroll Specialist BUCURESTI, | |
Payroll Specialist Hybrid | |
Admin & Payroll Specialist (2 years contract) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (41) |
Raporteaza eroarea la