Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Hybrid

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (117)

Junior Research Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Aleph News active.


Vezi toate job-urile Junior Research Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Angajator: Aleph News
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.10.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Aleph News este o televiziune comercială din România, lansată la1 septembrie 2020.

    Este prima televiziune din România bazată pe conceptul de „social television”.

    Aleph News prezintă știri autohtone și globale cu un format de imagine atât 16:9, cât și 9:16, targetul acestui canal fiind publicul smart.

    Aleph News este prima televiziune lansată din seria de canale tematice ale trustului Aleph Media.

    Pentru a ține constant publicul conectat cu actualitatea, Aleph News este prezent la toți marii operatori de cablu din România: Orange, Telekom, Vodafone, RDS & RCS, INES, NEXTGEN, dar și în social media (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube), dar și pe site-ul alephnews.ro, unde transmisia live se poate vedea 24/7.

    Cerinte

    - Experienta minim 1 an in market research
    - Abilitatea de a procesa si interpreta cantitati mari de date
    - Studii superioare: matematica, ASE constituie un avantaj
    - Cunostinte puternice de MS Office; cunoasterea pachetelor statistice si a bazelor de date prezinta un avantaj
    - Cunoasterea corespunzatoare a metodelor de colectare a datelor (sondaje, focus group-uri, etc)
    - Cunoasterea softului de audienta TV Instar Analytics prezinta un avantaj.


    Responsabilitati

    • Cerceteaza, colecteaza, analizeaza, interpreteaza si prezinta datele de audienta din media – TV, Online, Social Media, Radio, Print, Out of Home
    • Concepe si evalueaza metode de colectare a datelor in functie de cerintele clientilor (desk research, sondaje, chestionare, interviuri, focus group – uri, etc)
    • Colecteaza date despre consumatori, competitori si conditiile din piata
    • Monitorizeaza si face previziuni despre evolutia pietei
    • Masoara, analizeaza si raporteaza eficacitatea campaniilor si strategiilor de marketing si distributie
    • Converteste surse complexe de date si rezultate in tabele, grafice si rapoarte scrise usor de interpretat
    • Intocmeste diferite rapoarte si prezentari.