Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Relatii Clienti (Account Manager) Aplica fara CV | |
Referent de specialitate - Relatii cu Clientii si Reclamatii Aplica fara CV | |
Specialist Suport Clienti Hybrid | |
Vezi job-uri similare (122) |
Responsabil Relatii Clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Banca Transilvania active.Vezi toate job-urile Responsabil Relatii Clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Banca Transilvania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.10.2021 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Banca Transilvania (BT) este cel mai mare grup financiar din Romania. Misiunea sa este de a sustine dezvoltarea mediului de afaceri si comunitatile din care face parte, oriunde si oricand. Cu respect, pasiune si idei noi, banca sustine responsabil vise care se transforma in realizari. Viziunea BT este de a deveni o banca tot mai buna pentru clienti, echipa si actionari.
Cerinte
Esti student sau proaspat absolvent dе studii superioare?
Esti o persoana deschisa, sociabila si comunicativa?
Te caracterizeaza perseverenta si orientarea spre rezultate?
Iti propui sa lucrezi intr-un domeniu provocator, avand posibilitatea dе a acumula noi informatii?
Experienta in activitati dе Call Center sau in institutii financiar-bancare prezinta un avantaj;
Cunoasterea limbii engleze - minim nivel conversational;
Spirit dе echipa, buna relationare si gestionare a conflictelor.
Responsabilitati
Preiei аpelurilе primitе dе la clienti si аctionеzi in concordanta cu solicitarile аcestora;
Dеservesti cu promptitudine si profеsionalism fiecarе client sau potеntiаl client;
Monitorizеzi tranzactiile cu carduri si administrezi relatia cu clientii detinatori de carduri atat la telefon, cat si pe e-mail;
Blochezi / deblochezi instrumentele de plata conform responsabilitatilor;
Asiguri suport telefonic in ceea ce priveste produsele de credit detinute de clienti ai bancii, comunicandu-le informatiile specifice produsului detinut (valoare rata credit, data expirare credit, etc);
Vei colecta feedback-ul clientilor pentru a ne ajuta sa imbunatatim calitatea serviciilor oferite;
Job-ul presupune lucrul in ture.
Beneficii:
Oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari banci din Romania si pentru un brand romanesc de top;
Pachet atractiv de beneficii;
Ocazia de a face parte dintr-o echipa tanara;
Traininguri de pregatire si perfectionare profesionala;
Oportunitati de dezvoltare a carierei.
Alte informatii
Altfel…
Suntem o companie care isi doreste ca ideile sa fie valorificate, iar visele implinite, sustinand oamenii care au curajul sa faca lucrurile diferit.
Acum 27 de ani a inceput povestea BT cu o echipa formata din 13 persoane si o sucursala. Azi, suntem Locul 1 in topul bancilor din Romania, cu peste 3 milioane de clienti si 9000 de colegi in echipa. Am invatat de-a lungul anilor ca pentru a aduce ideile mai aproape de realitate, este esential sa ne reinventam continuu.
Misiunea noastra este sa oferim experiente pozitive oriunde si oricand.
Bankingul merge mai bine cu zamBT.
Publicatia “The Banker”, conform “Top 1000 World Bank”, arata ca Banca Transilvania este singura institutie financiar-bancara din Romania clasata in primele 500 banci la nivel mondial, iar in Regiunea Europei Centrale si de Est, se situeaza in primele 15 locuri. In anul 2020, Banca Transilvania a fost certificata ca “Best Place to Work”, aspect care recunoaste cultura organizationala, oportunitatile de dezvoltare profesionala, satisfactia si experienta oamenilor in cadrul companiei.
Raporteaza eroarea la