Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Collection Specialist with Spanish Timisoara, | |
Working Student - 1st level solution expert with Spanish Timisoara, | |
Controlling Continuous Improvement Specialist Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (71) |
Costing Specialist Timisoara - contract 2 ani
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nestle Romania active.Vezi toate job-urile Costing Specialist Timisoara - contract 2 ani active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nestle Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.07.2021 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla.
Cerinte
Studii superioare in domeniul economic
Experienta in control costuri
Cunostinte limba engleza – scris, citit, vorbit - nivel avansat
Cunostinte de operare in Microsoft Office
Cunostinte de operare SAP
Excelente abilitati de comunicare si gandire analitica
Proactiv si pragmatic
Spirit de lucru in echipa
Responsabilitati
Primul nivel de suport pentru clientii Centrului de Competenta – monitorizeaza adresele comune de mail pentru a verifica cerintele clientilor si rezolva problemele sau raspunde la intrebarile acestora in functie de aria fiecarei intrebari (Costuri de fabricatie, de distributie, costul marfurilor vandute sau generale ale companiei, calculul preturilor de transfer). Aceasta se realizeaza zilnic, in timpul inchiderilor de luna si in timpul executiei bugetelor
Contribuie la executarea la timp a activitatilor de inchidere de luna/ buget anual/revizuiri de buget/ calcul al preturilor de transfer, asa cum sunt definite in Catalogul de servicii Global al Centrelor de Competenta in Costuri. Furnizeaza rezultatele analizei erorilor si rapoarte de reconciliere.
Furnizeaza expertiza clientilor explicandu-le si ajutandu-i sa analizeze datele rezultate
Furnizeaza clientilor rapoarte analitice pentru variatii mari aparute fata de perioadele anterioare si explica din ce cauza au aparut
Efectueaza verificari de acuratete a bazei de date a produselor si a datelor introduse in sistem, asa cum sunt descrise in Catalogul de Servicii si identifica eventualele probleme. Propune masuri care trebuie luate de catre client pentru a le rezolva. Inregistreaza rezultatele acestor verificari si urmareste rezolvarea lor impreuna cu clientul.
Mentine si/ sau controleaza baza de date asa cum se prevede in Catalogul de Servicii
Asigura suport clientilor pentru intrebarile de la auditorii interni si externi
Raporteaza eroarea la