Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Aplica fara CV
Hybrid

BUCURESTI, Iasi,

Vezi job-uri similare (250)

Operator back-office (introducere date)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad Romania active.


Vezi toate job-urile Operator back-office (introducere date) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.07.2022
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    • Diplomă Bacalaureat;
    • Cunoștințe de baza in utilizarea calculatorului;
    • Atenție la detalii;
    • Viteză mare de operare.

    Responsabilitati

    Vor fi scanate facturi/documente fiscale, iar prin scanare se pierd anumite date, iar tu vei fi una dintre persoanele care se ocupa de verificarea datelor lipsa si introducerea manuala a acestora.

    Alte informatii

    Program: luni-vineri 09:30 - 18:00.

    Training în limba română.

    Se ofera:
    - salariu lunar fix;
    - tichete de masa de 9,57 lei/zi;
    - abonament medical privat;
    - dupa 6 luni de activitatea in companie vei putea primi un bonus lunar (daca iti depasesti targetul cu 30%, bonusul va fi de 30% din salariul lunar; daca iti depasesti targetul cu 50%, bonusul va fi de 50% samb).