Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (310)

IT SERVICE DESK OFFICER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile IT SERVICE DESK OFFICER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 18.02.2022
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:
    - fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi
    - lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect
    - înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil

    Cerinte

    • Diplomă universitară în informatică sau o disciplină conexă;
    • Experiență relevantă în domeniul IT, de preferință asistență tehnică sau birou de asistență;
    • Buna înțelegere a sistemului de operare Microsoft Windows (instalarea și configurarea sistemelor de operare și a aplicațiilor conexe, upgrade-uri);
    • Experiență de lucru în gestionarea problemelor hardware ale computerelor și serverelor;
    • Cunoaștere bună a rețelei (concepte de configurare și configurare LAN / WAN, TCP / IP)
    • Bune abilități de comunicare cu capacitatea de a trata reclamațiile și de a explica problemele tehnice utilizatorilor;
    • Înțelegere foarte bună a mediului MS Office;
    • Cunoștințe practice de limba engleză.

    Responsabilitati

    • Asigurarea primului nivel de support IT pentru utilizatori prin e-mail, telefon sau prin utilizarea de aplicatii dedicate de support;
    • Instalați și configurați sisteme de operare și aplicații conexe, upgrade-uri;
    • Rulați procesul de lot IT zilnic și nocturn necesar
    • Gestionarea problemelor hardware ale computerelor, serverelor și altor echipamente IT.
    • Implementarea de noi aplicații care trebuie instalate pe computerul utilizatorului;
    • Tratarea reclamațiilor și explicarea problemelor tehnice utilizatorilor care nu sunt orientați tehnic;