Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Spécialiste Service Desk BUCURESTI, | |
Customer Service Officer Turkish language BUCURESTI, | |
Junior Service Desk Agent with French Hybrid | |
Vezi job-uri similare (370) |
IT SERVICE DESK OFFICER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FIRST BANK active.Vezi toate job-urile IT SERVICE DESK OFFICER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | FIRST BANK |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.02.2022 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:
- fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi
- lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect
- înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil
Cerinte
• Diplomă universitară în informatică sau o disciplină conexă;
• Experiență relevantă în domeniul IT, de preferință asistență tehnică sau birou de asistență;
• Buna înțelegere a sistemului de operare Microsoft Windows (instalarea și configurarea sistemelor de operare și a aplicațiilor conexe, upgrade-uri);
• Experiență de lucru în gestionarea problemelor hardware ale computerelor și serverelor;
• Cunoaștere bună a rețelei (concepte de configurare și configurare LAN / WAN, TCP / IP)
• Bune abilități de comunicare cu capacitatea de a trata reclamațiile și de a explica problemele tehnice utilizatorilor;
• Înțelegere foarte bună a mediului MS Office;
• Cunoștințe practice de limba engleză.
Responsabilitati
• Asigurarea primului nivel de support IT pentru utilizatori prin e-mail, telefon sau prin utilizarea de aplicatii dedicate de support;
• Instalați și configurați sisteme de operare și aplicații conexe, upgrade-uri;
• Rulați procesul de lot IT zilnic și nocturn necesar
• Gestionarea problemelor hardware ale computerelor, serverelor și altor echipamente IT.
• Implementarea de noi aplicații care trebuie instalate pe computerul utilizatorului;
• Tratarea reclamațiilor și explicarea problemelor tehnice utilizatorilor care nu sunt orientați tehnic;
Raporteaza eroarea la