Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Hybrid

Cluj Napoca,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (279)

ULTIMELE ZILE DE INSCRIERE - Webinar de cariera: Fun@Work with Teleperformance

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate anunturile Teleperformance Romania active.


Vezi toate anunturile ULTIMELE ZILE DE INSCRIERE - Webinar de cariera: Fun@Work with Teleperformance active pe Hipo.ro

Vezi toate anunturile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate anunturile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate anunturile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Companie: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Relatii Publice
  • Tip anunt: eveniment
    Nivel anunt: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Constanta
  • Ilfov
  • Ploiesti
  • Sibiu
  • Timisoara
  • Anunt la nivel national
    Actualizat la: 28.10.2021
    Remote work: On-site

    Teleperformance si-a stabiliy operatiunile in Romania incepand cu 2004 si a ajuns sa devina un lider pe piata locala. Teleperformance Romania opereaza in prezent in Bucuresti, cu o capacitate de 350 de posturi si peste 500 denangajati. In principal servind pe piata interna, compania ofera customer care, technical support, sales, si debt collection catre principalii jucatori de pe piata romaneasca, incluzand banci, retail, media, publicatii, auto, restaurante, IT & C, asigurari, compani farmaceutice si operatori de telecomunicatii.



    Alatura-te la Webinarul de carierea: ”Fun@Work with Teleperformance”  sustinut de Teleperformance Romania!

     

    La TP, fun + work coexista si chiar se potenteaza unul pe altul. Chiar daca munca noastra are o componenta fixa, structurata si asupra careia nu putem interveni, ca in aproape orice job, la TP putem sa lucram aducand in rutina noastra zilnica elemente de fun (gamification) care au rolul de a ne imbunatati experienta de munca. In acest context, fun@work inseamna si dezvoltare de abilitati, asa numitele soft skills, care in realitate sunt abilitati umane esentiale (human skills) pe care urmarim sa le cultivam si sa le punem in valoare in mod special in randul membrilor echipei noastre, in contextul educarii *) si promovarii acestora.

    *) In TPRO 90% - procentul promovarilor ce se fac din intern – oamenii promovati in baza unor performante si a unor abilitati dovedite, au nevoie de o educare/ dezvoltare continua pentru a-si putea desfasura noua activitate si a evolua in cariera.

    Speakeri:

     

    1. Ioana Topala 

    Mi-am inceput cariera in industria de contact center din dorinta de a deveni independenta financiar. Fast Forward 8 ani si ma gasiti in Teleperformance (de 3 ani), 100% independenta financiar (0 credite) si cu a doua facultate terminata.

    2. Claudia Mitrofan - Internal Communication Coordinator

    Pasionată de oameni și comunicarea cu aceștia, Claudia face parte din echipa TPRO de 6 ani, având experiență în project management și business development. În prezent, consideră că și-a “găsit locul”, fiind responsabila departamentului de comunicare. Colegii o știu mai bine drept Communication & Social Media Fairy.

    3. Jose Kombo - Employer Branding Ambassador

    “La serviciu, ca si acasa, oameni au nevoie sa zambeasca, iar in TPRO chiar si in cele serioase meetinguri se intampla acel moment (perfect uman) in care daca nu zambim, radem de-a-binelea. Suntem tineri si asta face ca si procesele sau modul de invatare si comunicare sa fie unul foarte actual. Platformele de invatare sau programele de dezvoltare gamificate ne ajuta sa construim cariere mereu cu fata la joc.”



    DATA:
    28 octombrie | 16:30 – 17:15


     

    Alte detalii:

    • Participarea este gratuita;
    • Sesiunea dureaza 40 de minute;
    • Doar candidații care îndeplinesc criteriile companiei vor primi un e-mail de confirmare;
    • Poți participa la mai multe sesiuni, dacă acestea nu se suprapun.


    * Prin înregistrarea la acest eveniment, sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate de Catalyst Solutions pentru a vă permite să participați la eveniment (prin înregistrare, confirmare, înregistrare pentru eveniment). De asemenea, înțelegeți și acceptați termenii și condițiile Hipo.ro.