Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Suport Clienti Hybrid | |
Specialist Relatii Clienti (Account Manager) Aplica fara CV | |
Reprezentant Serviciu Clienti, Bucuresti Hybrid | |
Vezi job-uri similare (164) |
Consilier suport clienti companie IT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad Romania active.Vezi toate job-urile Consilier suport clienti companie IT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.01.2022 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Limba engleza la nivel avansat
Finalizarea ciclului liceal (12 clase)
Experienta minima in customer care
Confortabil in a lucra cu cifre/ aplicatii android, IOS
Responsabilitati
Oferirea de suport clientilor persoane fizice in tot ce tine de facturi (e-mail, chat, telefon)/utilizare aplicatiile companiei
Intocmirea de facturi in sistemul intern al companiei / utilizarea aplicatiilor companiei(training pentru utilizarea lor)
Alte informatii
Oferta salariala avantajoasa
Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, suportiva si plina de energie pozitiva
Program de lucru: luni-joi, de la 16:00 la 00:00 si vineri, de la 14:00 la 22:00 (se ofera transport pentru turele care depasesc ora 23:00)
Posibilitatea de a lucra remote sau in sistem hibrid
Locatie: zona Plaza Romania
Raporteaza eroarea la