Responsabil achizitii ( buyer) cu experienta in constructii!

Angajator: Metropolitan Residence
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.

    Cerinte

    Experiență anterioară în domeniul achizițiilor și logistică;
    Abilități excelente de negociere și comunicare;
    Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp;
    Cunoștințe solide de legislație și proceduri în domeniul achizițiilor;
    Abilități bune de analiză și rezolvare a problemelor;
    Capacitatea de a lucra în echipă și de a stabili relații solide cu furnizorii și colegii de departament;
    Limba engleza la nivel conversational.
    Excel nivel mediu-avansat.
    Cunoasterea programului de gestiune OMC.

    Responsabilitati

    - Urmarirea si coordonarea procesului de achizitii;
    - Identificarea și evaluarea furnizorilor potențiali, în funcție de cerințele noastre specifice;
    - Realizarea negocierilor cu furnizorii, obținând cele mai bune ︈︉​︁︄︉​︂︇​︁︄︂prețuri și condiții;
    - Monitorizarea și gestionarea stocurilor, asigurându-te că avem întotdeauna cantitățile necesare de produse în depozit;
    - Coordonarea transportului și livrărilor, asigurându-te că acestea sunt efectuate la timp și în condiții optime;
    - Verificarea și procesarea facturilor și documentelor legate de achiziții și logistică;
    - Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a înțelege nevoile și cerințele acestora în ceea ce privește achizițiile și logistică;
    - Monitorizarea și evaluarea performanței furnizorilor, asigurându-ne că aceștia respectă termenele și calitatea convenite;
    - Identificarea și implementarea de îmbunătățiri în procesele de achiziții și logistică, pentru a optimiza eficiența și reducerea costurilor.

    Alte informatii

    Obiectivele generale ale postului:

    – Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
    – Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    6000 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (143)