Administrator Date Arhiva HR
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
•Ai studii superioare finalizate;
•Ai cunoştinţe de limba engleză;
•Ai minim 1 an experienţă în domeniul Resurselor Umane;
•Ai cunostinte MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
•Ai lucrat în programul SAP;
•Ai urmat un curs de specializare resurse umane.
Responsabilitati
•Colectarea și procesarea informațiilor din documentele de personal și sistemele IT (SAP, REVISAL, dosare arhivate);
•Transpunerea datelor în format electronic (Excel/Word) și emiterea adeverințelor pentru angajați sau foști angajați;
•Gestionarea solicitărilor prin sistemul de tichete EIC;
•Colaborarea cu echipa HR și administratorii de salarizare pentru actualizarea datelor;
•Arhivarea și gestionarea documentelor de personal în format electronic;
•Verificarea funcționării aplicațiilor de arhivare și propunerea de îmbunătățiri;
•Respectarea confidențialității și oferirea de suport angajaților în legătură cu datele solicitate.
Alte informatii
•Posibilitatea de a lucra într-un mediu profesionist şi dinamic;
•Tichete de masă în format electronic;
•Asigurare medicală privată;
•Decide locaţia în care vrei să iţi petreci vacanta, iar noi îţi oferim o primă de vacanţă;
•Posibilitatea de perfecţionare continuă prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Responsabil administrativ si comercial - Bragadiru BUCURESTI, | |
Invoice Clearing Administrator with French Aplica fara CV | |
Services and Solutions Administrator with English Hybrid | |
Vezi job-uri similare (162) |
Raporteaza eroarea la