Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Accounting Specialist (with coordination resp.) - Bucuresti BUCURESTI, | |
Customer Support Specialist (remote) Aplica fara CV | |
Student Support Specialist @ FINS Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (66) |
Marketplace Account Support Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile eMAG active.Vezi toate job-urile Marketplace Account Support Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Scurta descriere a companiei
Grow Faster.
We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.
At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.
Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.
Cerinte
Cerinte:
Abilități de lucru în echipa, flexibilitate și atenție la detalii;
Aptitudini de vânzare și negociere;
Inițiativă, proactivitate și capacitate de rezolvare a problemelor;
Orientare spre rezultate și competențe de planificare și prioritizare;
Capacitate excelentă de comunicare și relationare cu sellerii și colegii;
Studii superioare / în curs de finalizare a studiilor;
Cunoștințe bune de limba engleză, vorbit și scris;
Cunoștințe foarte bune: Windows 10, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet;
O experiență de minimum 6 luni pe o poziție similară, în gestionarea relațiilor de tip B2B, reprezintă un avantaj.
Responsabilitati
Responsibilitati:
Ești principala persoană de contact în timpul procesului de integrare a sellerilor, oferindu-le informații și asistență înainte de a-și începe activitatea în platforma eMAG Marketplace;
Asiguri componenta legală: contracte, anexe și documente justificative;
Asiguri componenta comercială: grila de comisioane, flux operațional, indicatori de performanță;
Oferi suport în etapele de integrare acționând ca interfață între sellerii Marketplace și alte departmente implicate în fluxul de integrare și/sau parteneri;
Împreună cu team leader-ul monitorizezi și identifici blocajele în procesul de integrare, propunând măsurile adecvate.
Alte informatii
Știm că beneficiile sunt importante și, de aceea, la eMAG, îți oferim câteva opțiuni din care să alegi:
Abonament medical inclus la Medicover sau Medlife.
Un buget flexibil pe care îl poți investi în tine cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG și Fashion Days, acces la World Class sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională.
Vei primi diverse discount-uri și la serviciile oferite de partenerii noștri – banking, telefonie, medicină dentară, wellness sau cafenele.
Ai acces la biblioteca Bookster.
Ai parte de un birou prietenos. Am reamenajat sediul nostru central ca să se potrivească noului nostru mod de lucru hibrid: am dublat numărul sălilor destinate întâlnirilor și le dotăm cu tehnologie de ultimă generație pentru a facilita întâlnirile mixte – online & offline.
Raporteaza eroarea la