Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Hybrid

Aplica fara CV
Brasov,

3500 - 4500 RON NET / luna
BUCURESTI, Brasov, Job national

Ofiter Colectare Credite

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Ofiter Colectare Credite active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 19.06.2022
    Remote work: On-site


    Responsabilitati cheie:

    • Gestionarea portofoliului de clienti
    • Contactarea clientului in vederea obtinerii “promisiunii de plata”, respectand procedurile si regulile interne de lucru.
    • Utilizarea informatiilor necesare din bazele de date existente pentru informarea corecta a clientilor debitori existenti in strategia de lucru.
    • Inregistrarea concluziei apelului efectuat in baza de date a clientilor debitori, potrivit procedurilor interne de lucru.
    • Actualizarea bazei de date
    • Modificarea si/sau adaugarea informatiilor demografice ale clientilor in bazele de date interne conform procedurilor interne in functie de rezultatul verificarilor efectuate sau ca urmare a informatiilor primite.
    • Activitati de suport
    • Asigura contactarea clientilor din alte echipe/strategii, la solicitarea Coordonatorului de Operatiuni, in vederea obtinerii “promisiunii de plata”, respectand procedurile si regulile de lucru transmise.
    • Preia apelurile de la clienti primite prin liniile telefonice special destinate si asigura acestora suportul in rezolvarea aspectelor sesizate.
    • Colaboreaza cu personalul unitatilor teritoriale ale bancii, implicat in activitatea de creditare PF, in vederea gestionarii portofoliului de clienti debitori.
    • Identifica si raporteaza suspiciunile de frauda constatate pe baza interactiunii cu clientii debitori.
    Experiente anterioare cheie pentru indeplinirea jobului:
    • Expunere anterioara in lucrul/ interactiune cu client (min 1 an) –de preferinta
    • Pentru job-ul part-time, cu 4 ore, se accepta si angajati fara experienta anterioara/ sau cu experienta anterioara minima si fara legatura cu relationarea cu clientii

    Cunostinte de utilizare ale sistemelor si aplicatiilor:
    • ICBS, WDM, Google, Sharepoint
    • Cunostinte PC – Pachet Microsoft Office-mediu
    • Cunostinte de limbi straine
    • Engleza –nivel mediu
    • Superioare – finalizate sau in curs de finalizare

    Competente/ Trasaturi de personalitate necesare pentru executia jobului:
    • Abilitati de comunicare (telefonica)- avansate
    • Abilitati de relationare
    • Atitudine proactiva
    • Ascultare activa
    • Abilitati de vanzare
    • Abilitati de negociere, avansate
    • Atitudine pozitiva
    • Fermitate si diplomatie
    • Spontaneitate in comunicare
    • Empatie
    • Entuziasm si motivatie
    • Perseverenta in atingerea obiectivelor
    • Invatare
    • Team-work
    • Abilitati de munca in conditii de standardizare (incadrare in termenele fixate, in SOP-uri)
    • Rezistenta la stres

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>