Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Operator Call Center - Pitesti

Pitesti,

Consultant Customer Service Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Consultant Customer Service Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 29-09-2022
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    De ce sa lucrezi cu noi?
    Suntem o companie de telecomunicații de top în Europa și Africa. Dar ceea ce poate nu știți este că investim continuu în noi tehnologii pentru a îmbunătăți viețile a milioane de clienți, afaceri și oameni din întreaga lume, creând un viitor mai bun pentru toți.
    Ca parte a familiei noastre globale, fie că este vorba de Vodafone, Vodacom sau _VOIS, veți simți un sentiment de mândrie și scop contribuind la cultura noastră de inovație. Urmărim egalitatea de șanse și incluziunea pentru toți candidații prin politicile și practicile noastre de angajare. Recunoaștem și celebrăm importanța diversității și incluziunii în spațiul nostru de lucru și nu tolerăm nicio formă de discriminare.
    Ce îți oferim dacă te alături echipei noastre?
    • pachet salarial competitiv (fix & variabil);
    • voucher pentru telefon & abonament nelimitat (voce și date);
    • abonament medical la o clinică privată de top & alte beneficii medicale;
    • voucher anual pentru decontare ochelari de vedere;
    • bonuri de masă;
    • abonament Bookster;
    • participarea la programe de dezvoltare și proiecte provocatoare din zona de leadership;
    • acces la evenimente interne de Wellbeing & Recognition;
    • extra-zile de concediu (pentru senioritate, evenimente speciale, voluntariat).

    Cerinte

    Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic? Atunci hai la Vodafone.

    Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!

    Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?
    Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora;
    Sa respecti normеle de confidеntialitate.
    Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.

    Ce iti oferim noi?
    Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca.
    Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale).
    Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca in prima zi sa te simti pregatit.
    Oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei cu ajutorul experientei acumulate in departamentul de Relatii cu Clientii, ce iti poate facilita accesul la alte roluri in interiorul organizatiei pe termen mediu si lung.

    Stim ca si salariul e important, asa ca nu iti face griji, pe langa salariul de baza si bonuri de masa, avem si bonusuri lunare in functie de performanta.

    Aplica acum si hai sa ne cunoastem mai bine in cadrul unui interviu!