Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
HR Admin Assistant
Angajator: | Accace Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.03.2025 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
CE OFERIM?
O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.
Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.
DE CE SUNTEM DIFERITI?
Solutii eficiente conduse de inovatie.
Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.
Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.
Cerinte
- Studii superioare finalizate
- Experienta in domeniul administrarii de personal de 6 luni reprezinta un avantaj
- Cunostinte de limba engleza, cel putin la un nivel mediu (scris si vorbit)
- Cunostinte de baza privind utilizarea aplicatiilor de Microsoft Office (Word, Excel, PDF)
- Cunostinte referitoare la cele mai importante prevederi din Codul Muncii reprezinta un avantaj
- Detinerea certificatului de „Inspector resurse umane” reprezinta un avantaj
Responsabilitati
- Actualizarea permanenta a bazei de date a angajatilor si asigurarea corectitudinii datelor
- Primirea si sortarea certificatelor de concediu medical
- Completarea certificatelor medicale pe baza informatiilor oferite de consultantii responsabili de salarizare
- Intocmirea si eliberarea adeverintelor solicitate de clienti pentru salariatii acestora (banca, asigurat, generale, etc.), in conformitate cu procedurile de lucru specifice departamentului si cu respectarea legislatiei in vigoare
- Scanarea si arhivarea documentelor de personal
- Asistare in pregatirea si administrarea documentelor de personal
- Gestionarea documentelor de angajare (contracte de munca standard, acte aditionale si alte documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale)
Alte informatii
- Program de lucru hibrid
- Tichete de masa
- Tichete culturale
- Abonament medical la o clinica privata cu renume
- Locatie centrala
- Concediu de studiu platit
- Zile extra de concediu de odihna
- Abonament Bookster
- Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
- Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook - Accace Careers Romania - si fii parte din #accacelife!
Raporteaza eroarea la