Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inspector resurse umane - Salarizare Aplica fara CV | |
Specialist Resurse Umane BUCURESTI, | |
Referent Specialitate Resurse Umane - Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (60) |
Inspector Resurse Umane cu limba franceza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Societe Generale Global Solution Centre active.Vezi toate job-urile Inspector Resurse Umane cu limba franceza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Societe Generale Global Solution Centre |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.07.2022 |
Remote work: | On-site |
Consilierul de Resurse Umane desfasoara activitati de gestiune a datelor de resursele umane, pe baza de sarcini alocate, in mod profesionist si in conformitate cu acordurile stabilite de nivelul de servicii.
Responsabilitatile tale principale vor fi:
- Furnizezi la timp si calitativ servicii tranzactionale si administrative de resurse umane pentru administrarea personalului si a informatiilor legate de plati, conform sarcinilor alocate si respectand procesele, procedurile definite si termenele limita;
- Comunici cu angajatii si/sau reprezentantii de resurse umane ai clientilor interni – de exemplu pentru a solicita informatii corective sau suplimentare, a confirma primirea solicitarilor de procesat, etc;
- Solutionezi intrebarile / solicitarile referitoare la gestiunea datelor escaladate de Contact Center-ul RU, efectuand analiza necesara, daca este nevoie;
- Escaladezi cazurile pe care nu le poti gestiona, catre persoanele abilitate, in conformitate cu politicile si obiectivele definite, si urmareste rezolvarea acestora;
- Asiguri documentatia corespunzatoare si actualizarea tuturor tichetelor gestionate, urmareste tichetele escaladate, daca este cazul, pentru a asigura rezolvarea lor.
Profilul tau:
- Limba franceza la nivel avansat (scris si vorbit);
- Experienta anterioara in domeniul administrare personal;
- Cunostinte medii de specialitate si experienta in domeniul RU;
- Buna cunoastere Microsoft Office, in special Word si Excel;
- Abilitati de munca in echipa si de a contribui prin eforturile proprii la obtinerea obiectivelor echipei;
- Abilitatea de analiza a situatiilor complexe, de intelegere a mediului in care actioneaza, capacitatea de a intelege esenta problemelor si de a oferi rapoarte cuprinzatoare si concludente catre management si catre Superiorul direct;
- Capacitatea de a identifica si atenua riscurile in aria sa de activitate;
- Bune abilitati de comunicare.
Beneficii:
SG GSC este o companie certificată Great Place to Work®. Aici veți găsi un loc de muncă și o cultură flexibile, autonomie, oportunități de învățare constantă, dinamism și oameni talentați, făcând din această experiență un adevărat accelerator de carieră.
Veți descoperi, de asemenea, toată diversitatea afacerilor noastre, într-un sector aflat în continuă evoluție și inovare. Dacă dorești să-ți urmezi obiectivele cu ambiție, ai ajuns în locul potrivit.
În plus, te vei bucura de toate beneficiile noastre:
- remunerație competitivă, inclusiv bonus anual de performanță;
- plan de asistență medicală preventivă și asigurări de sănătate și de viață de grup;
- gamă largă de beneficii flexibile în cadrul unui buget lunar;
- beneficii de birou, programe de bunăstare și sănătate mintală;
- diverse beneficii sociale și bonusuri pentru evenimente personale sau familiale;
- concediu suplimentar plătit și fără plată, inclusiv concediu sabatic;
- oportunități de învățare și creștere bazate pe dezvoltare individuală și planuri de carieră;
- acces nelimitat la diverse resurse eLearning.
Raporteaza eroarea la