Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (64)

Inspector Resurse Umane cu limba franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Societe Generale Global Solution Centre active.


Vezi toate job-urile Inspector Resurse Umane cu limba franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Societe Generale Global Solution Centre
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.07.2022
    Remote work: On-site

    Consilierul de Resurse Umane desfasoara activitati de gestiune a datelor de resursele umane, pe baza de sarcini alocate, in mod profesionist si in conformitate cu acordurile stabilite de nivelul de servicii.

    Responsabilitatile tale principale vor fi:

    • Furnizezi la timp si calitativ servicii tranzactionale si administrative de resurse umane pentru administrarea personalului si a informatiilor legate de plati, conform sarcinilor alocate si respectand procesele, procedurile definite si termenele limita;
    • Comunici cu angajatii si/sau reprezentantii de resurse umane ai clientilor interni – de exemplu pentru a solicita informatii corective sau suplimentare, a confirma primirea solicitarilor de procesat, etc;
    • Solutionezi intrebarile / solicitarile referitoare la gestiunea datelor escaladate de Contact Center-ul RU, efectuand analiza necesara, daca este nevoie;
    • Escaladezi cazurile pe care nu le poti gestiona,  catre persoanele abilitate, in conformitate cu politicile si obiectivele definite,  si urmareste rezolvarea acestora;
    • Asiguri documentatia corespunzatoare si actualizarea tuturor tichetelor gestionate, urmareste tichetele escaladate, daca este cazul, pentru a asigura rezolvarea lor.

    Profilul tau:
    • Limba franceza la nivel avansat (scris si vorbit);
    • Experienta anterioara in domeniul administrare personal;
    • Cunostinte medii de specialitate si experienta in domeniul RU;
    • Buna cunoastere Microsoft Office, in special Word si Excel;
    • Abilitati de munca in echipa si de a contribui prin eforturile proprii la obtinerea obiectivelor echipei;
    • Abilitatea de analiza a situatiilor complexe, de intelegere a mediului in care actioneaza, capacitatea de a intelege esenta problemelor si de a oferi rapoarte cuprinzatoare si concludente catre management si catre Superiorul direct;
    • Capacitatea de a identifica si atenua riscurile in aria sa de activitate;
    • Bune abilitati de comunicare.

    Beneficii:

    SG GSC este o companie certificată Great Place to Work®.  Aici veți găsi un loc de muncă și o cultură flexibile, autonomie, oportunități de învățare constantă, dinamism și oameni talentați, făcând din această experiență un adevărat accelerator de carieră.

    Veți descoperi, de asemenea, toată diversitatea afacerilor noastre, într-un sector aflat în continuă evoluție și inovare.
    Dacă dorești să-ți urmezi obiectivele cu ambiție, ai ajuns  în locul potrivit.

    În plus, te vei bucura de toate beneficiile noastre:
    • remunerație competitivă, inclusiv bonus anual de performanță;
    • plan de asistență medicală preventivă și asigurări de sănătate și de viață de grup;
    • gamă largă de beneficii flexibile în cadrul unui buget lunar;
    • beneficii de birou, programe de bunăstare și sănătate mintală;
    • diverse beneficii sociale și bonusuri pentru evenimente personale sau familiale;
    • concediu suplimentar plătit și fără plată, inclusiv concediu sabatic;
    • oportunități de învățare și creștere bazate pe dezvoltare individuală și planuri de carieră;
    • acces nelimitat la diverse resurse eLearning.