Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Admin & Payroll Specialist (2 years contract) Aplica fara CV | |
Specialist resurse umane BUCURESTI, | |
Payroll Specialist BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (25) |
HR Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Accace Romania active.Vezi toate job-urile HR Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Accace Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
CE OFERIM?
O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.
Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.
DE CE SUNTEM DIFERITI?
Solutii eficiente conduse de inovatie.
Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.
Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.
Cerinte
- Studii superioare finalizate
- Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau in curs de obtinere)
- Minim 3 ani experienta in domeniul administrarii de personal (nice to have)
- Cunostinte de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office
- Cunostinte foarte bune a prevederilor legislatiei muncii in vigoare
- Cunostinte avansate de limba engleza
Responsabilitati
- Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor
- Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca
- Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale
- Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate
- Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specifice (Revisal, program de salarizare etc) a modificarilor contractuale
- Inregistrarea/depunerea documentelor la institutiile competente
- Preluarea documentelor emise de institutiile statului si livrarea acestora catre persoanele responsabile
- Colectarea tuturor informatiilor necesare din aria de expertiza si trimiterea notificarilor catre clienti pentru a se incadra in termenele agreate
Alte informatii
- Bonus anual in functie de performanta
- Tichete de masa
- Abonament medical la o clinica privata cu renume
- Concediu de studiu platit
- Zile extra de concediu de odihna
- Curs de engleza, traininguri interne, sustinere financiara pentru diverse traininguri/ conferinte externe
- Ceai, cafea si fructe la birou
- Abonament Bookster
- Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
- Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook - Accace Careers Romania - si fii parte din #accacelife!
Raporteaza eroarea la