Manager Relatii Clienti la noul Hipermarket Carrefour Alba Iulia

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Carrefour România active.


Vezi toate job-urile Manager Relatii Clienti la noul Hipermarket Carrefour Alba Iulia active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Carrefour România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alba Iulia
  • Actualizat la: 05-08-2022
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Căutăm mereu cele mai bune variante pentru ca fiecare membru al echipei noastre să aibă acces la informații și să se dezvolte profesional și personal în echipa noastră. Odată făcând parte din Lumea Carrefour, colegii noștri intră într-un proces de onboarding bine definit, indiferent de locul în care își desfășoară activitatea, punându-le la dispoziție tool-uri actuale și inovatoare de informare, de conectare cu membrii echipei și de învățare.

    Cerinte

    - Experiență de magazin de minim 1 an pe partea de casierie si de gestionare a relatiilor cu clienții;
    - Abilități de conducere a echipelor (motivare, delegare, prioritizare, oferire de feedback);
    - Atitudine pro-activă;
    - Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase.

    Responsabilitati

    - Organizarea și supravegherea activității echipei Case în funcție de fluxul de clienți pentru a optimiza timpul de așteptare la case și a asigura corectitudinea încasării contravalorii produselor, asigurând un serviciu de calitate clienților;
    - Gestionarea cifrei de afaceri și mijloacele de plată ale magazinului;
    - Asigurarea circulației informațiilor în cadrul Departamentului Case și cu celelalte departamente pentru o mai bună gestionare a magazinului;
    - Asigurarea informării corecte și clare a clienților cu privire la mijloacele de plată acceptate de societate și modul de utilizare a lor.

    Alte informatii

    Ceea ce oferim:
    - Tichete de masă;
    - Primă de vacanță si de fidelitate;
    - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
    - Asigurare privată de sănătate;
    - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;
    - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
    - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;
    - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.

    Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.

    La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale.

    Și tu poți face parte din echipa noastră!
    Aplică și vino în echipa Carrefour!