
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Student în Programul Universitar Dual – Logistică Operațională @ Lactalis România; Aplică la programul universitar dual în Logistică Operațională: Facultate cu job garantat, Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
Aplica fara CV
|
![]() |
Key Account Executive - Food & Non Food - Alba Iulia
Aplica fara CV
|
![]() |
Agent vanzari distributie – scule si unelte (zona Transilvania)
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 4 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Carrefour România active.Vezi toate job-urile Manager Relatii Clienti la noul Hipermarket Carrefour Alba Iulia active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Carrefour România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05-08-2022 |
Remote work: | On-site |
Căutăm mereu cele mai bune variante pentru ca fiecare membru al echipei noastre să aibă acces la informații și să se dezvolte profesional și personal în echipa noastră. Odată făcând parte din Lumea Carrefour, colegii noștri intră într-un proces de onboarding bine definit, indiferent de locul în care își desfășoară activitatea, punându-le la dispoziție tool-uri actuale și inovatoare de informare, de conectare cu membrii echipei și de învățare.
- Experiență de magazin de minim 1 an pe partea de casierie si de gestionare a relatiilor cu clienții;
- Abilități de conducere a echipelor (motivare, delegare, prioritizare, oferire de feedback);
- Atitudine pro-activă;
- Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase.
- Organizarea și supravegherea activității echipei Case în funcție de fluxul de clienți pentru a optimiza timpul de așteptare la case și a asigura corectitudinea încasării contravalorii produselor, asigurând un serviciu de calitate clienților;
- Gestionarea cifrei de afaceri și mijloacele de plată ale magazinului;
- Asigurarea circulației informațiilor în cadrul Departamentului Case și cu celelalte departamente pentru o mai bună gestionare a magazinului;
- Asigurarea informării corecte și clare a clienților cu privire la mijloacele de plată acceptate de societate și modul de utilizare a lor.
Ceea ce oferim:
- Tichete de masă;
- Primă de vacanță si de fidelitate;
- Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
- Asigurare privată de sănătate;
- Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;
- Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
- Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;
- Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.
Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.
La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale.
Și tu poți face parte din echipa noastră!
Aplică și vino în echipa Carrefour!