Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Call center cu limba Italiana/Franceza (activitate de la sediu din Bucuresti)

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Customer Support Specialist – Italiană | București

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Operator IT – Verificare & Inventariere Echipamente

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare ( 32 )

Operator Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Generali Romania Asigurare Reasigurare active.


Vezi toate job-urile Operator Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Generali Romania Asigurare Reasigurare
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15-05-2013
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Generali este una dintre cele mai de renume companii de asigurari la nivel international, care ofera clientilor si partenerilor sai asigurari generale, de viata si servicii de asistenta. Povestea noastra a inceput in urma cu aproape doua secole, in 1831, pe pamant italienesc, la Trieste. In toata aceasta indelungata perioada, Generali s-a extins dand nastere unuia dintre cele mai puternice Grupuri financiare la nivel mondial.

    Cerinte

    � Abilitati de negociere si vanzare
    � Aptitudini de comunicare si ascultare
    � Cunoastere exemplara a limbii romane
    � Capacitatea de a lucra in cadrul unei echipe
    � Stabilitate emotionala
    � Rezistenta la stress
    � Rezistenta la schimbare
    � Aptitudini calculator (Ms Office)
    � Experienta in telesales este obligatorie
    � Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj

    Responsabilitati

    � Implicarea activa in cadrul tuturor proiectelor nominalizate de catre Supervisoriul Call Center
    � Realizarea de apeluri catre clientii companiei cu scopul colectarii platilor, retentiei clientilor, vanzare incrucisata, up-sell sau vanzari noi
    � Prezinta oferte specific cu scopul retentiei clientilor
    � Utilizeaza toate materialele si informatiile puse la dispozitie pentru a furniza informatii corecte catre client
    � Identifica in mod corespunzator nevoile clientului si ofera raspunsuri adecvate din punct de vedere professional, fiind implicat active in solutionarea acestor solicitari
    � Utilizeaza corect aplicatiile si programele puse la dispozitie de catre companie, cu scopul atingerii rezultatelor scontate
    � Urmareste evolutia rezultatelor proprii, cu scopul atingerii obiectivelor individuale si de echipa
    � Este in permanenta pregatit in concordanta cu procedurile de training si respecta metodologiile de lucru ale companiei.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Generali Romania Asigurare Reasigurare . Consultati Politica de procesare a datelor personale aGenerali Romania Asigurare Reasigurare >>