
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Call center cu limba Italiana/Franceza (activitate de la sediu din Bucuresti)
Aplica fara CV
|
![]() |
Customer Support Specialist – Italiană | București
Aplica fara CV
|
![]() |
Operator IT – Verificare & Inventariere Echipamente
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 32 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Generali Romania Asigurare Reasigurare active.Vezi toate job-urile Operator Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Generali Romania Asigurare Reasigurare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15-05-2013 |
Remote work: | On-site |
Generali este una dintre cele mai de renume companii de asigurari la nivel international, care ofera clientilor si partenerilor sai asigurari generale, de viata si servicii de asistenta. Povestea noastra a inceput in urma cu aproape doua secole, in 1831, pe pamant italienesc, la Trieste. In toata aceasta indelungata perioada, Generali s-a extins dand nastere unuia dintre cele mai puternice Grupuri financiare la nivel mondial.
� Abilitati de negociere si vanzare
� Aptitudini de comunicare si ascultare
� Cunoastere exemplara a limbii romane
� Capacitatea de a lucra in cadrul unei echipe
� Stabilitate emotionala
� Rezistenta la stress
� Rezistenta la schimbare
� Aptitudini calculator (Ms Office)
� Experienta in telesales este obligatorie
� Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj
� Implicarea activa in cadrul tuturor proiectelor nominalizate de catre Supervisoriul Call Center
� Realizarea de apeluri catre clientii companiei cu scopul colectarii platilor, retentiei clientilor, vanzare incrucisata, up-sell sau vanzari noi
� Prezinta oferte specific cu scopul retentiei clientilor
� Utilizeaza toate materialele si informatiile puse la dispozitie pentru a furniza informatii corecte catre client
� Identifica in mod corespunzator nevoile clientului si ofera raspunsuri adecvate din punct de vedere professional, fiind implicat active in solutionarea acestor solicitari
� Utilizeaza corect aplicatiile si programele puse la dispozitie de catre companie, cu scopul atingerii rezultatelor scontate
� Urmareste evolutia rezultatelor proprii, cu scopul atingerii obiectivelor individuale si de echipa
� Este in permanenta pregatit in concordanta cu procedurile de training si respecta metodologiile de lucru ale companiei.