Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Research Analyst - Arabic language BUCURESTI, | |
Digital Capabilities Development Manager BUCURESTI, | |
Low Code Tech Lead Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (466) |
Software Developer - Remote
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Effective Human Resources active.Vezi toate job-urile Software Developer - Remote active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Effective Human Resources |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.
Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități.
𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?
🔴 Recrutare și selecție
🔴 Managementul resurselor umane
🔴 Consultanță strategică în HR
🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației
🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera
Cerinte
• Expertiza in tehnologiile de programare bazate pe Embarcadero Delphi sau tehnologii compatibile
• Experienta in utilizarea limbajului SQL,
• Înțelegerea și analiza datelor
• Cunoașterea metodele de programare: descompunere problemă, realizare algoritm.
• Cunoștințele economice, experiență în proiecte ERP reprezinta un avantaj
• Gândire analitică
• Aptitudini de rezolvare a problemelor
• Înțelegerea si adaptare la nevoilor clienților
• Abilitatea de a invata repede, atentie la detalii si viziune de ansamblu asupra modulelor dezvoltate si conexiunilor dintre acestea.
Cerință optională:
• Experiență în dezvoltarea aplicațiilor Web sau Android
Responsabilitati
• Analizează și dezvoltă sistemele ERP și CRM existente, dezvoltate în Delphi și baze de date FireBird
• Asigură mentenanța sistemelor ERP și CRM existente și dezvoltarea de noi capabilități sau module, integrări cerute de client
• Contribuie la realizarea comunicării sistemului software propriu cu diverse echipamente hardware periferice: case de marcat, imprimante fiscale, cântare electronice, scanere, dispozitive inteligente
• Participă la realizarea comunicării dintre sistemul nostru software și alte aplicații din piață: import - export date
• Lucrează la dezvoltarea unor programe software noi: cu baze de date, lucrează pe echipamente mobile, lucrează în cloud.
• Identificarea soluțiilor de integrare pentru cerințele noi împreună cu echipa și modificarea aplicațiilor existente
• Participarea în agile meetings
• Asigura calitatea proiectelor livrate conform cerințelor stabilite și termenelor limită.
Alte informatii
Descrierea companiei:
Attosoft - Furnizam prompt si cu profesionalism solutii informatice inovatoare si de cea mai buna calitate, firmelor mijlocii si mari din Romania pentru a le creste competitivitatea in domeniul lor de activitate.
AttoSOFT - infiintata in 1995, s-a impus rapid pe piata locala de software dedicat operaţiunilor contabile si comerciale. Cheia succesului sunt aplicatiile moderne, adaptabile la modificarile de legislatie si la necesitatile clientilor, precum si o munca sustinuta in ceea ce priveste instruirea personalului care lucreaza cu aceste programe.
Nevoia de informatie la nivelele de decizie si particularitatile din activitatea comerciala reala, de zi cu zi, stau la baza unor adaptari care transforma programele AttoSOFT in unelte de lucru indispensabile in toate compartimentele firmelor client.
Strategia firmei se bazeaza pe intelegerea nevoilor clientilor si adaptarea tuturor aplicatiilor concepute, astfel incat sa raspundem cat mai bine necesitatilor reale din economia romaneasca.
Parte esentiala a planului nostru de afaceri este si efortul sustinut de a oferi cele mai bune programe, servicii si cel mai bun suport tehnic. Iar cei care evalueaza cel mai bine rezultatele noastre sunt chiar clientii nostri.
De aceea, peste 80% dintre clientii nostri apeleaza la AttoSOFT dupa recomandari primite de la clientii vechi.
Raporteaza eroarea la