Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Sanofi - Trainee in Brand Marketing Aplica fara CV | |
Abbvie - Graduate Trainee - Early Career Program Aplica fara CV | |
Manager Trainee McDonald's 4300 - 4700 RON NET / luna | |
Vezi job-uri similare (5) |
Specialist proiect Trainee - Departament: Departament BPO
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Specialist proiect Trainee - Departament: Departament BPO active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.06.2013 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Cerinte
• Absolvent sau student al unei universitati tehnice (de preferat in telecomunicatii)
• Cunostinte de telecomunicatii in suport IT& Call Center
• Cunostinte de IP networks;
• Cunostinte de programare in PHP;
• Cunostinte de baze de date (SQL/MSQL/MySQL/PLSQL);
• Cunostinte de baza de JavaScript/jQuery/Ajax;
• Abilitati de lucru in echipa;
• Creativ si proactiv;
• Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu
Responsabilitati
• Vei intretine baza de date (cu tehnologiile SQL, MSSQL, MySQL)
• Vei opera in platforma CTI/Mediatel in vederea optimizarii resurselor din punct de vedere al datelor existente
• Vei face script-uri de raportare automata pe proiect
• Vei creea interfata web de operare in CCs de outsourcing
Alte informatii
Ce vei castiga:
• Vei castiga cunostinte despre mediul operational din cadrul unui Call Center
• Vei avea posibilitatea sa intelegi un mediu de business complex;
• Vei castiga abilitatea de a lucra cu masini de inalta tehnologie
Raporteaza eroarea la