Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Hybrid

Aplica fara CV
BUCURESTI,

4300 - 4700 RON NET / luna
BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti, Job national

Vezi job-uri similare (5)

Specialist proiect Trainee - Departament: Departament BPO

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist proiect Trainee - Departament: Departament BPO active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2013
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    • Absolvent sau student al unei universitati tehnice (de preferat in telecomunicatii)
    • Cunostinte de telecomunicatii in suport IT& Call Center
    • Cunostinte de IP networks;
    • Cunostinte de programare in PHP;
    • Cunostinte de baze de date (SQL/MSQL/MySQL/PLSQL);
    • Cunostinte de baza de JavaScript/jQuery/Ajax;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Creativ si proactiv;
    • Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu

    Responsabilitati

    • Vei intretine baza de date (cu tehnologiile SQL, MSSQL, MySQL)
    • Vei opera in platforma CTI/Mediatel in vederea optimizarii resurselor din punct de vedere al datelor existente
    • Vei face script-uri de raportare automata pe proiect
    • Vei creea interfata web de operare in CCs de outsourcing

    Alte informatii

    Ce vei castiga:
    • Vei castiga cunostinte despre mediul operational din cadrul unui Call Center
    • Vei avea posibilitatea sa intelegi un mediu de business complex;
    • Vei castiga abilitatea de a lucra cu masini de inalta tehnologie