Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

Aplica fara CV
Hybrid

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (6)

Analist servicii clienti Trainee - Departament: Departament BPO

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Analist servicii clienti Trainee - Departament: Departament BPO active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2013
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    • Student in an terminal sau absolvent al unei facultati cu profil economic sau matematica
    • Cunostinte medii de lucru cu bazele de date si cunostinte avansate de Excel
    • Abilitatea de a consolida, analiza, interpreta si prezenta rapoarte si predictii complexe
    • Abilitatea de a planifica, implementa si administra informatii operationale si informationale
    • Cunostinte de limba engleza - nivel avansat

    Responsabilitati

    • Vei analiza KPI operationali si financiari per proiect, saptamanal
    • Vei identifica devieri de la plan versus Business Case si propunere de solutii corective
    • Vei urmari implementarea actiunilor
    • Vei raporta rezultatele conform modelului

    Alte informatii

    Ce vei castiga:
    • Vei castiga experienta in raportare, in procesele de otsourcing
    • Te vei familiariza cu domeniul telecomunicatiilor
    • Vei practica si dezvolta abilitatile interpersonale, de cooperare, la un nivel avansat