Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI, Timisoara,

Timisoara,

Timisoara,

Vezi job-uri similare (86)

IT Customer Support with Polish

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EVERIENCE Romania active.


Vezi toate job-urile IT Customer Support with Polish active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: EVERIENCE Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 17.07.2024
    Remote work: Remote

    Scurta descriere a companiei

    EVERIENCE Romania is present in Timisoara since 2013 and received in 2019 the 1st prize for High Tech companies on the local market.

    Our main activities:

    Applications Functional Support (40%): Providing user support for standard applications such as SAP, Oracle, Salesforce, Cegid and for client-specific applications

    IT Service Desk (40%): Providing Premium experience in IT support for 250 000 users of Windows, Windows 10, Office and Office 365

    BPO (20%): Externalization of business processes, back-office activities within our specialization

    Join and grow with EVERIENCE!
    Choose a job that makes sense among our current opportunities.

    Cerinte

    - Limbi vorbite: fluent poloneza si engleza nivel mediu;
    - Colegiul tehnic sau universitatea nu este obligatorie, deoarece va fi asigurata pregatirea necesara;
    - Experienta anterioara de asistenta pentru clienti este un avantaj;
    - Abilitati excelente de customer service: orientare catre client, ascultare activa si abilitati interpersonale;
    - Abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a face multitasking;
    - Disponibilitate de a lucra in ture.

    Responsabilitati

    - Furnizarea de solutii IT precise si optime prin telefon, e-mail sau chat;
    - Dupa o perioada de training eficienta veti putea depana diferite probleme (office, windows, outlook, internet, aplicatii specifice, hardware);
    - Asista la rezolvarea problemelor clientilor si suport pentru a asigura un impact pozitiv asupra satisfactiei clientilor;
    - Urmarirea back-log-ului existent;
    - Respectarea indicatorilor de performanta ai proiectului;
    - Comunicarea cu alte echipe desemnate si escaladarea problemelor complexe

    Alte informatii

    Ce oferim:
    • Tichete de masă
    • Prima de vacanta
    • Tichete cadou (Crăciun, Paște , etc)
    • Bonus de performanță
    • Bonus de recomandare
    • Abonament medical la clinica Regina Maria
    • Abonament 7card (coplată)
    • Ziua fructelor și patiseriei la birou
    • Zile suplimentare de vacanță
    • Prima pentru ochelari
    • Ateliere pentru copiii angajaților noștri la Institutul Francez
    • Posibilitatea de a lucra de la distanță