Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Domain Support Specialist with French BUCURESTI, Timisoara, | |
Customer Support Representative with German Timisoara, | |
Customer Support Representative with German Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (73) |
IT Customer Support with Polish
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EVERIENCE Romania active.Vezi toate job-urile IT Customer Support with Polish active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | EVERIENCE Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.07.2024 |
Remote work: | Remote |
Scurta descriere a companiei
EVERIENCE Romania is present in Timisoara since 2013 and received in 2019 the 1st prize for High Tech companies on the local market.
Our main activities:
Applications Functional Support (40%): Providing user support for standard applications such as SAP, Oracle, Salesforce, Cegid and for client-specific applications
IT Service Desk (40%): Providing Premium experience in IT support for 250 000 users of Windows, Windows 10, Office and Office 365
BPO (20%): Externalization of business processes, back-office activities within our specialization
Join and grow with EVERIENCE!
Choose a job that makes sense among our current opportunities.
Cerinte
- Limbi vorbite: fluent poloneza si engleza nivel mediu;
- Colegiul tehnic sau universitatea nu este obligatorie, deoarece va fi asigurata pregatirea necesara;
- Experienta anterioara de asistenta pentru clienti este un avantaj;
- Abilitati excelente de customer service: orientare catre client, ascultare activa si abilitati interpersonale;
- Abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a face multitasking;
- Disponibilitate de a lucra in ture.
Responsabilitati
- Furnizarea de solutii IT precise si optime prin telefon, e-mail sau chat;
- Dupa o perioada de training eficienta veti putea depana diferite probleme (office, windows, outlook, internet, aplicatii specifice, hardware);
- Asista la rezolvarea problemelor clientilor si suport pentru a asigura un impact pozitiv asupra satisfactiei clientilor;
- Urmarirea back-log-ului existent;
- Respectarea indicatorilor de performanta ai proiectului;
- Comunicarea cu alte echipe desemnate si escaladarea problemelor complexe
Alte informatii
Ce oferim:
• Tichete de masă
• Prima de vacanta
• Tichete cadou (Crăciun, Paște , etc)
• Bonus de performanță
• Bonus de recomandare
• Abonament medical la clinica Regina Maria
• Abonament 7card (coplată)
• Ziua fructelor și patiseriei la birou
• Zile suplimentare de vacanță
• Prima pentru ochelari
• Ateliere pentru copiii angajaților noștri la Institutul Francez
• Posibilitatea de a lucra de la distanță
Raporteaza eroarea la