Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Responsabil implementare proiecte PEO/PIDS BUCURESTI, | |
Responsabil implementare proiecte Senior - PEO / PIDS BUCURESTI, | |
Mamici: din nou la Job! START INSCRIERI! 28-29 martie, Sala Palatului din Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (28) |
Responsabil formare profesionala
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Madlim Consult active.Vezi toate job-urile Responsabil formare profesionala active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | Madlim Consult |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.08.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Activăm în domeniul consultanței pentru accesarea de fonduri nerambursabile și avem în portofoliu proiecte în domenii multiple.
Căutăm o persoană organizată, proactivă căreia îi place să învețe lucruri noi. Dacă te regăsești, te așteptăm în echipa noastră de consultanți.
Cerinte
- Studii superioare, finalizate
- Bune cunoștințe de MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Capacitate de analiză și sinteză
- Bune abilități de organizare și planificare, atenție la detalii
- Dorință de învățare și dezvoltare
- Disponibilitatea de deplasare în locațiile de desfășurare a cursurilor și pentru a asigura organizarea acestora
- Experiență de minimum 1 an în organizarea de programe de formare acreditate
- Experiență în cadrul proiectelor finanțate prin POCU reprezintă un avantaj
Responsabilitati
- centralizarea, verificarea și prelucrarea documentelor cursantilor
- planificarea activităților de formare și a resurselor necesare
- gestionarea relației cu ANC pentru cursurile autorizate
- comunicare cu participanții la curs în vederea comunicării detaliilor logistice
- identificarea resurselor necesare (resursele umane si logistice)
- menținerea legăturii cu formatorii, furnizorii și toate persoanele implicate în derularea activității
- intocmirea certificatelor de absolvire si a suplimentelor, diplomelor de participare
- elaborarea diverselor rapoarte/situații în cadrul proiectelor
- întocmirea de situații privind statusul activității
- planificarea și urmărirea termenelor de respectat în cadrul proiectului, conform task-urilor alocate
- elaborarea documentelor de lucru în cadrul proiectului
- elaborarea de metodologii de lucru
- organizarea arhivei electronice și fizice pentru documentele proiectului
Alte informatii
Pachetul de beneficii include:
- training asigurat, oportunitatea de a învăța și evolua într-un domeniu complex pentru că ne dorim să te integrezi cat mai repede și într-un mod cât mai plăcut pentru tine.
- în afara pachetului salarial agreat, vei avea și bonusuri, în funcție de performanța ta.
- vei avea un program flexibil, stabilit de comun acord.
Raporteaza eroarea la