Secretariat/Receptie
Angajator: | Metropolitan Residence |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.
Cerinte
Candidatul Ideal
Cerinte:
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
Capacitate de a respecta termene limita;
Atentie la detalii;
Dorinta si abilitate de a invata lucruri noi;
Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
Inteligenta (gandire logica, memorie);
Atitudine principiala in relatiile interumane;
Cunostinte medii de limba engleza;
Cunostinte medii de utilizare Microsoft Office.
Responsabilitati
Descrierea jobului
Primirea vizitatorilor respectand cu diplomatie si tact regulile de protocol;
Gestionarea apelurilor telefonice si transmiterea mesajelor catre departamentele corespunzatoare;
Verifica stocul de produse consumabile si papetarie si reumple acolo unde necesar cu stocul actual de produse;
Gestioneaza relatia cu diversi furnizori (papetarie, protocol, etc.) si efectueaza comenzile periodice;
Coordoneaza fluxul de corespondenta;
Pregatirea zilnica a camerelor de protocol si birou administrativ;
Interactioneaza cu administratia blocului de birouri in vederea asigurarii de mentenanta;
Organizarea curieratului-AWB-uri si posta romana;
Ofera suport tuturor departamentelor :HR, contabilitate, juridic, tehnic;
Arhiveaza si indosariaza documentele corespunzator;
Organizeaza documentele din arhiva societatii;
Tine evidenta intalnirilor/ sedintelor/meetingurilor si actualizeaza agenda Directorului General
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Administrative Assistant Fruits & Vegetables (Stefanestii de Jos) BUCURESTI, | |
Achizitor Expansiune Zona de Sud (f/m) BUCURESTI, | |
Agent imobiliar Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (206) |
Raporteaza eroarea la