Technical Customer Support
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
📣 Căutăm colegi pentru rolul de Technical Customer Support, în cadrul unei companii din domeniul IT, cu locația în București, zona Plaza România.
🙌 Candidat ideal:
-Orientat către client;
-Abilități de rezolvare a problemelor;
-Capabil să negocieze alternative, știe când să identifice o problemă sau când să ceară asistență;
-Abilitatea de a gestiona mai multe aplicații simultan;
-Înțelegere a conceptelor de navigare, motoare de căutare și alte aplicații bazate pe web / mobil;
-Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și iOS;
-Abilități foarte bune de comunicare scrisă și verbală în limba engleză.
Responsabilitati
Flexibilitate de lucru în interval orar 16:00 și 07:00 dimineața, în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv weekend și sărbătorile legale. Se lucrează 5 zile cu 2 zile libere;
Activitatea presupune oferire de suport pentru clienți (prin chat sau e-mail și ocazional telefonic):
Aplicația:
-Le permite angajatorilor să monitorizeze traficul de internet;
-Le permite părinților să monitorizeze activitatea online a copiilor (control parental);
Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesare cunoștințe de operare Android/iOS, dar și cunoștințe tehnice de software (instalare Windows).
Alte informatii
Flexibilitate de lucru în interval orar 16:00 și 07:00 dimineața, în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv weekend și sărbătorile legale. Se lucrează 5 zile cu 2 zile libere;
Oferim:
-Mediu de lucru relaxant, non-corporativ (sală de jocuri, sală de masaj);
-Angajare cu normă întreagă, contract de muncă nedeterminat;
-Oportunități pentru creștere și dezvoltare profesională;
-Salariu fix și oportunități pentru bonusuri;
-Activități și team building-uri;
-Tichete de masă;
-Asigurare medicală în cadrul MediCover.
🗯 Dacă prezintă interes pentru tine, te încurajez să aplici la acest anunț!
Beneficii
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Training-uri
- Program de lucru flexibil
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Technical Customer Support Bucuresti Aplica fara CV | |
Angajare imediata - Technical Customer Support (București) Aplica fara CV | |
Technical Engineering Support Advisor Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (491) |
Raporteaza eroarea la