Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Vanzari B2B Oradea Oradea, | |
Lucrator comercial cu atributii de casier- METRO Oradea Oradea, | |
Junior Key Account Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (4) |
Sales Representative - Divizia Tobacco - Oradea
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.Vezi toate job-urile Sales Representative - Divizia Tobacco - Oradea active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | INTERBRANDS ORBICO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.06.2023 |
Remote work: | On-site |
Căutam persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientati catre oameni, vă vor oferi sprijin pentru a începe o carieră de succes în vânzări.
Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.
Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate in peste 29.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus in primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.
"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipa de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanta, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Obiectivul principal al rolului: Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.
Responsabilităţi principale:
- Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;
- Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate;
- Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;
- Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din portofoliu.
- Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor;
- Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;
- Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;
- Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);
- Permis de conducere – categoria B (minimum 1 an vechime, fără incidente);
- Constitue avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.
De ce să lucrezi pentru noi?
- Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
- Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste si pasionate;
- Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
- Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizitioanare a masinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
- Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.
Raporteaza eroarea la