Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Sales Representative in Timisoara Hybrid | |
Reprezentant Vanzari Timisoara, | |
Asistent Vanzari - Timisoara Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (8) |
Inside Sales
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.Vezi toate job-urile Inside Sales active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.05.2023 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
- Studii medii sau superioare finalizate;
- Experienta intr-o pozitie similara;
- Cunostiinte avansate de operare calculator (Excel, Baze de date);
- Bune cunostiinte de limba engleza;
- Persoana ordonata, rapida in gandire si cu spirit de echipa.
Responsabilitati
- Mentinerea legaturii cu clientii asignati;
- Intocmirea ofertelor de pret;
- Emiterea facturilor aferente comenzilor;
- Pastrarea evidentei facturilor si a avizelor, precum si arhivarea acestora;
- Emiterea rapoartelor de stoc si vanzari;
- Intretinerea bazei de date, inregistrarea iesirilor
Alte informatii
Oferim:
- Mediu de lucru excelent si posibilitati reale de crestere a salariului in functie de eficienta;
- Pachet salarial motivant;
- Tichete de masa;
- Bonusuri de sarbatori;
- Bonus de performanta.
Raporteaza eroarea la