
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Analist Credite si Leasing – IFN
5500 - 7600 RON NET / luna
|
![]() |
Junior Contracts Execution Specialist
Hybrid |
![]() |
Office Assistant
700 - 800 EUR NET / luna
|
Vezi job-uri similare ( 95 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Exim Banca Românească active.Vezi toate job-urile Specialist – Departament administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Exim Banca Românească |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03-04-2023 |
Remote work: | On-site |
EximBank este o banca romaneasca, infiintata in 1992, avand ca actionar majoritar statul roman.
Din ianuarie 2023, EximBank a devenit o banca universala de top, dupa preluarea Bancii Romanesti, ocupand pozitia 8 in clasamentul bancilor dupa activele administrate.
Misiunea noastra este sa crestem prosperitatea in Romania, sa construim parteneriate durabile pentru bunastarea sociala si performanta economica a clientilor nostri. Iar pentru aceasta trebuie sa fim constanti si ambitiosi si sa fim dispusi noi insine sa crestem.
Romania creste cu NOI!
#mandrucalucrezlaEximBancaRomaneasca
Studii superioare finalizate;
Cunoaşterea/înţelegerea proceselor specifice activităţii pentru profilul administrativ;
Capacitate de a identifica problemele critice sau care ar putea deveni critice;
Abilităţi de comunicare şi negociere;
Capacitate analiză şi sinteză,;
Iniţiativă, integritate, atenţie la detalii;
Cunostinte de MS Office.
Participa la elaborarea caietelor de sarcina si selectia ofertelor pentru lucrarile de investitii;
Participa la identificarea furnizorilor de servicii/produse, si la incheierea de contracte cu furnizorii de utilitati si urmareste derularea contractelor;
Mentine legatura cu firmele de specialitate pentru realizarea investitiilor;
Colaboreaza cu proiectantii, antreprenorii si ofertantii implicati in realizarea diferitelor lucrari de reparatii, modernizari, revizii etc.;
Raspunde de lucrarile tehnice de intretinere si reparatii ale sediilor bancii, stabileste solutii tehnice si urmareste incadrarea in buget;
Urmareste perioadele de garantie si post garantie stabilite prin contracte;
Receptioneaza spatii inchiriate, amenajarea acestora, si verificarea lucrarilor si urmarirea contractelor;
Asigura servicii de Helpdesk pentru gestionarea solicitarilor venite de la clientii interni;