Business Analyst

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Hoteluri - Restaurante - Cafenele
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.06.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Cerinte

    • Studii de profil economic-financiar (Contabilitate, Finante) sau profil tehnic (IT);
    • Abilitati de gandire critica, analiza si sinteza;
    • A implementat / coordonat proiecte de imbunatatire procese si sisteme informatice folosite in dept. Financiar;
    • Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Excel expert, Word, PowerPoint, Access, SQL etc ) si alte programe de data management este un plus;
    • Abilitati de relationare, comunicare eficienta si colaborare;
    • Initiativa si responsabilitate personala;
    • Abilitati de coordonare proiecte;
    • Limba engleza la nivel avansat;

    Responsabilitati

    - Veti fi principala persoana de contact din Finance cu colegii din IT, Operatiuni, cu consultantii si partenerii externi, pentru probleme legate de actualizari sisteme si proiecte de imbunatatire procese de business;
    - Veți oferi consultanță financiară și analize de situatii si sisteme Line Manager-ului, Directorului Financiar și IT;
    - Veți coordona/ mapa procese și implementa reglementări financiare pe baza cărora vor fi întreprinse diferite proiecte și soluții pentru a implementa și dezvolta noi seturi de date si instrumente de analiza date;
    - Dezvoltați și implementați o strategie cuprinzătoare de armonizare a proceselor: veți fi responsabil pentru identificarea și integrarea celor mai bune practici în procesele SAP din Finance;
    - Conduceți toate aspectele proiectului de actualizare SAP si a altor sisteme, de la inițiere până la livrarea cu succes, inclusiv gestionarea calendarului și lucrul cu echipe de proiect din diferite departamente;
    - Dezvoltați și implementați metodologii, instrumente, proceduri și cele mai bune practici de management de proiect pentru a asigura livrarea eficientă a proiectelor;
    - Va asigurați că proiectele sunt finalizate la timp, în sfera de aplicare și în buget;
    - Va asigurați că toate livrabilele proiectului sunt conforme cu standardele organizaționale, cerințele de calitate și de conformitate;
    - Dezvoltați și gestionați relații cu părțile interesate cheie, inclusiv echipe IT, lideri de afaceri și parteneri externi
    - Realizati rapoarte si prezentari adhoc cu privire la proiecte, daca e cazul, si monitorizati si impactul bugetar OPEX/CAPEX, al initiativelor specifice ariei de activitate.


    Beneficii

    • Bonus anual
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (442)