Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Senior Internal Auditor
BUCURESTI, |
![]() |
Risk & Internal Audit Specialist
Hybrid |
![]() |
Junior Auditor
Hybrid |
Vezi job-uri similare ( 98 ) |
Auditor Intern
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile S.C. SANADOR S.R.L. active.Vezi toate job-urile Auditor Intern active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | S.C. SANADOR S.R.L. |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28-04-2023 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Pasiune pentru excelența în medicină. SANADOR.
Înființat în anul 2001, din dorința de a le oferi oamenilor soluții eficiente și performante pentru afecțiunile medicale cu care se confruntă, indiferent de natura și complexitatea acestora, SANADOR a cunoscut o dezvoltare continuă, în prezent deținând:
Cel mai mare spital clinic privat multidisciplinar din România;
Primul bloc operator complet digitalizat și prima sală hibridă mobilă din România;
Singurul Compartiment de Primiri Urgențe din sistemul medical privat din România, cu 21 linii de gardă și flotă proprie de ambulanțe;
Centru Oncologic Integrat - cel mai mare centru din sistemul medical privat specializat în diagnosticarea și tratarea cancerului;
Clinici de top cu peste 1500 de medici în peste 50 de specialități;
Laboratoare de analize medicale și radiologie și imagistică medicală, disponibile nonstop;
Din pasiune pentru excelență, investim în tehnologia de ultimă generație, dar și în oameni, cea mai importantă resursă, echipa SANADOR numărând în prezent peste 1800 angajați și peste 1500 de medici colaboratori.
SANADOR este o referință de seamă pentru sistemul medical din România, iar pentru noi calitatea rămâne principalul obiectiv în furnizarea serviciilor medicale.
Misiunea SANADOR
Ne-am asumat misiunea de a îmbunătăți calitatea vieții pacienților noștri, oferindu-le acces la cele mai bune servicii și tehnologii medicale și la suportul unei echipe de medici dedicați și de un înalt profesionalism.
Viziunea SANADOR
Ne dorim ca SANADOR să devină prima opțiune în materie de servicii medicale și să stabilim un nou standard pentru tot ceea ce înseamnă grija pentru pacient, respectul, compasiunea și profesionalismul.
Valorile SANADOR
Excelența, Inovația, Integritatea, Empatia, Spiritul de echipă sunt valorile care ne definesc activitatea zi de zi și fie că vorbim de o poziție din sfera medicală, non-medicală, administrativă sau din zona de Reprezentanți medicali, cu toții avem același scop: respectul, empatia și profesionalismul actului medical pentru fiecare pacient care ne calcă pragul.
Cerinte
- Membru CAFR;
- Licențiat in domeniul financiar;
- Experiența practică in domeniul financiar, din care pe audit intern minim 5 ani. Experiența anterioară in firme de audit este un plus;
- Un foarte bun comunicator, asertiv, hotărât, direct;
- Aptitudini organizatorice avansate;
- Înțelegere a ecosistemului ERP dintr-o companie, contabilitate, gestiune, vânzare;
- Capacitatea de identificare rapidă și exactă a problemelor, de a propune soluții și de a urmări implementarea lor;
- Atenție deosebită acordată detaliilor, capacitate avansată de analiză și sinteză ;
- Gândire strategică, proactivă, "out of the box";
- Orientare spre obiective si respectarea cu strictețe a termenelor limită;
- Abilitatea de a menține confidențialitatea informațiilor;
- Corectitudine, seriozitate, tenacitate, obiectivitate;
- Cunoștinte avansate de Excel.
Responsabilitati
- Efectuează misiuni de audit intern conform programării aprobate de management, precum și misiuni de audit intern ad-hoc;
- Colectează elemente probante necesare pentru a trage concluzii și a exprima opinii asupra situațiilor auditate;
- Întocmește rapoarte de audit, propunând măsuri și urmărind implementarea măsurilor aprobate de management;
- Urmărește procedurile utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulația acestora și modalitățile de contabilizare;
- Verifică procedurile prin efectuarea de teste de conformitate, sondaje, identificarea punctelor forte și a punctelor slabe, asigurând suport decizional pentru diminuarea riscurilor, prin propunerea de măsuri corespunzatoare;
- Analizează procedurile, propunând managementului controalele necesare.
Alte informatii
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masă);
- 24 zile de concediu de odihnă;
- Abonament medical pentru angajați;
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist.