HR Generalist
Angajator: | Metropolitan Residence |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.
Cerinte
Candidatul Ideal
Experienta de minim 1 an pe o pozitie din departamentul de resurse umane;
Absolvent studii superioare;
Limba engleza – nivel mediu;
Cunoasterea avansata a programelor Microsoft Office;
Cunostinte salarizare ( ofera suport in procesul de salarizare furnizat extern);
Cunostinte temeinice de legislația muncii;
Atestat referent resurse umane
Capacitate de a lua decizii si de a-si asuma responsabilităţile;
Capacitate de a lucra atat individual, cat si in echipa;
Disciplina, seriozitate, preocupare profesională, responsabilitate şi atenţie la locul de munca;
Atentie distributiva si punctualitate;
Responsabilitati
Descrierea jobului
• Gestionarea documentelor specifice activitatii de administrare de personal;
• Organizarea, mentinerea si arhivarea dosarelor de personal;
• Asigurarea de servicii administrative cu privire la operațiunile departamentului de resurse umane;
• Crearea și distribuirea documentelor către angajați;
• Pregatirea si facilitarea procesului de selectie si recrutare;
• Mentinerea relatiei cu autoritatile specifice (AJOFM, ITM, IGI) dar si cu agentiile de recrutare atat din Romania cat si din strainatate;
• Mentinerea relatiei cu biroul notarial din colaborare;
• Cunoasterea procedurii de angajare a cetatenilor straini Non UE (obtinerea avizului de munca si a permisului de sedere) reprezinta un avantaj;
• Initierea Contractelor Colective de Munca si finalizarea procedurii in speta;
• Urmarirea condici lunare privind personalul strain cu punctele de lucru in santierele angajatorlui;
• Asigura o colaborare eficienta cu Prestatorul de servicii Payroll si HR soutsoucing contractata de catre angajator in administrarea de personal;
• Primeste, inregistreaza si comunica superiorului ierarhic cererile / reclamatiile salariatilor in domeniul resurselor umane, propunand solutii pentru rezolvarea acestora.
• Acorda consultanta conducerii firmei si salariatilor in probleme de gestiune a personalului.
• Initiere si desfasurare proceduri de cercetare disciplinara a angajatilor, medierea conflictelor.
• Programarea anuala a concediilor de odihna;
• Vizare cereri de concediu de odihna, verificare drept, vizare cereri concediu fara plata, evidente orelor de invoire ale angajatilor;
• Participarea la inductia salariatilor privind integrarea in cadrul societatii si a intelegerii procedurilor si procesului de functionare din cadrul santierelor;
• Mentinerea legaturii cu medicul de medicina muncii, firma contractata pe linie de SSM si SU, cu persoana desemnata RSTVI;
• Mentinerea legaturii cu firma de IT contractata in vederea mentenantei tehnicii de lucru pentru angajati;
• Implementare proceduri interne privind relatiile angajatilor cu departamentul de resurse umane;
Alte informatii
Punct de lucru: sector 1 Bucuresti, str. Daniel - Danielopolu nr. 30-32.
Beneficii
- Catering / decontarea mesei de pranz
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Expert achizitii publice Hybrid | |
Tehnician în construcții BUCURESTI, Cluj Napoca, Timisoara, | |
Inginer proiectant CCIA BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (130) |
Raporteaza eroarea la