Tax Analyst

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    What critical skills are needed for this position?
    • Business Administration/Finance Degree or similar;
    • Minimum 1-2 years of experience in Finance or Accounting domain, preferable in a multinational environment;
    • Indirect tax knowledge and background;
    • Working experience in “Big 4” is a plus;
    • SAP & Microsoft Office (Excel Advanced) is a must;
    • Self-motivated with good communication skills in English;
    • Team-work abilities.

    Responsabilitati

    What will be your duties and responsibilities in this job?
    • Produce VAT return information from the accounting system;
    • Calculate the VAT recovery under the partial exemption method;
    • Regular reconciliation of the VAT control accounts and records;
    • Maintain the accuracy of VAT transactions on the accounting systems;
    • Active management of third party service provider;
    • Support the implementation of new business, systems and processes into the RFC (Regional Finance Center);
    • Assist and supports team members in their investigation of reconciling differences;
    • Check relevant documents according to conformity with local and international taxes regulations;
    • Ensures the overall company awareness of modification in VAT legislation;
    • Work closely with the Corporate Regional Tax Manager on higher level VAT planning issues;
    • Support the Sarbanes Oxley (SOX) Management and External Audit testing for VAT and other tax cycles.
    • Prepare external reporting and tax workbooks for various legal entities, if the case.

    Alte informatii

    We offer:
    • Highly competitive salary;
    • Meal vouchers.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,