Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Area Sales Manager 4500 - 6500 RON NET / luna |
Analist Raportare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Grawe Romania Asigurare active.Vezi toate job-urile Analist Raportare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Grawe Romania Asigurare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.12.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.
Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie.
Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.
Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată.
Adresa:
Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti
Cerinte
Studii superioare de specialitate economice sau tehnice
Experiență de minimum 1 an în domeniul statistică/raportare
Experiența în domeniul asigurărilor constituie un avantaj
Cunoștințe foarte bune MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Experiența în lucrul cu baze de date, analiza si raportare Excel
Limbi străine - engleza: nivel avansat (citit, scris, vorbit)
Foarte bună adaptabilitate și capacitate de reacție rapidă la solicitări
Foarte bune capacități de relaționare
Abilitatea de a lucra în echipă
Responsabilitati
Elaborează rapoarte tehnice și de business pe baza informațiilor colectate din diferite sisteme informatice și baze de date ale companiei
Dezvoltă și implementează scripturi, soluții de raportare, îmbunătățește capabilitățile de raportare pentru a asigura automatizarea rapoartelor/proceselor
Dezvoltă și generează rapoarte periodice și ad-hoc la cererea conducerii sau din proprie inițiativă în scopul evidențierii tendințelor și cerințelor nou-apărute
Analizează și raportează indicatorii de performanță pentru portofoliul de asigurări, conform standardelor de raportare interne
Acordă asistență în procese conexe sau suport către alte departamente
Alte informatii
Pachet salarial competitiv
Oportunitate de a face parte dintr-o companie multinațională cu o echipă în creștere în România
Oportunități de dezvoltare profesională reală
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Abonament Bookster
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la