Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Hybrid

Aplica fara CV
Remote

Hybrid

Vezi job-uri similare (34)

Social Media Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Social Media Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti potrivit pentru noi, daca:

    • Ai experienta ca Social Media Strategist prin folosirea retelelor sociale si mediului online pentru a stabili impresiile si gradul de cunoastere de care un brand se bucura tn randul consumatorilor;
    • Ai experienta profesionala anterioara pe post de minimum 2 ani;
    • Ai experienta tn editare grafica si video;
    • Ai cunostinte PC : MS Office, Facebook, LinkedIn, Instagram si Youtube, intelegere SEO si trafic web;
    • Ai cunostinte de limba engleza nivel avansat;
    • Ai studii superioare.


    Iata cum vei contribui la reusitele echipei noastre si care vor fi atributiile tale:

    • Dezvolti, implementezi si gestionezi strategia de Social Media a companiei pentru brandurile care fac parte din portofoliu.
    • Dezvolti calendarul de postari cu obiective si target incluse si urmaresti tndeaproape implementarea acestuia, precum si rezultatele.
    • Identifici tonul potrivit de comunicare, contentul si tehnicile potrivite pentru cresterea audientei si a nivelului de engagement.
    • Determini cei mai importanti indicatori de performanta (KPIs) pentru aria alocata.
    • Gestionezi si supraveghezi continutul de Social Media.
    • Folosesti instrumentele de marketing online potrivite.
    • Colaborezi cu echipele de content, comunicare, vanzari, dezvoltare de produse.
    • Colaborezi tndeaproape cu echipa de content pentru identificarea temelor de sezonalitate si a oportunitatilor de comunicare tn functie de noutatile la nivel mondial, precum si pentru testarea celor mai noi functionalitati ale platformei.
    • Colaborezi cu agentia de media pentru postarile promovate, campaniile tn derulare, avand ca scop impactul asupra consumatorilor.
    • Realizezi Video Content si tl prelucrezi cu ajutorul platformelor de editare video content pentru cel mai bun rezultat.
    • Realizezi vizualuri grafice cu ajutorul platformelor de editare grafica.
    • Realizezi textele pentru postarile de pe paginile respective sau lucrezi tndeaproape cu un Content Editor pentru acestea, dupa caz.
    • Monitorizezi constant paginile de socializare, reputatia, identifici si escaladezi catre partile responsabile orice conflict, plangere sau situatie de criza.
    • Monitorizezi comentariile, reactiile comunitatilor care urmaresc paginile respective si raspunzi tn timp optim (24-48 h) tntrebarilor sau sesizarilor.
    • Realizezi rapoarte lunare pentru luna precedenta, pentru a urmari impactul real al strategiei de Social Media si pentru a identifica noi oportunitati de crestere.
    • Masori succesul fiecarei campanii de social media.
    • Esti la curent cu cele mai noi practici si trenduri si propui cele mai potrivite tool-uri pentru cresterea vizibilitatii si engagementului paginilor pe care le administrezi.
    • Recomanzi mixul de canale potrivit pentru implementarea unei campanii/ strategiei.