Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist achizitii BUCURESTI, Job national | |
Specialist Suport Clienti Hybrid | |
Specialist în achiziții Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (83) |
Specialist in relatia cu furnizorii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.Vezi toate job-urile Specialist in relatia cu furnizorii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | EXCON CONSULTANTA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.12.2013 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.
Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.
Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.
OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).
In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.
Cerinte
- Studii superioare in domeniul economic sau inginerie economica;
- Experienta in domeniul vanzarilor reprezinta un avantaj;
- Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Capacitatea de organizare si prioritizare a sarcinilor;
- Proactivitate;
- Atentie la detalii.
Responsabilitati
- Analiza pietei de desfacere si a ofertelor;
- Identificarea nevoilor consumatorilor;
- Interactiune permanenta cu furnizorii interni si internationali;
- Negocierea contractelor;
- Crearea si emiterea comenzilor;
- Evaluarea activitatii furnizorilor.
Alte informatii
- Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata;
- Training-uri de specialitate;
- Teambuilding-uri;
- Experienta de business la nivel international.
Raporteaza eroarea la