Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Angajam Operator Call Center - Bucuresti (remote) Aplica fara CV | |
Operator Call Center - Bucuresti Aplica fara CV | |
Operator call center - Drumul Taberei BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (45) |
Operator Suport Clienți
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Soft Tehnica active.Vezi toate job-urile Operator Suport Clienți active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Soft Tehnica |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.10.2023 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Hello!
We are Soft Tehnica, a company that has gathered over 19 years worth of experience in developing software products.
We are an active presence on IT market, established in 2004 by a small team of specialists with an extensive professional background, motivated by the challenges and satisfactions offered by the entrepreneurial way of thinking.
Our company is constantly growing, therefore we are always looking for new members who want to join our team.
Cerinte
Este bine să ai:
Experiență în roluri care implica interacțiuni multiple cu clienții;
Experiență anterioară în call-center;
Bune abilități de comunicare;
Atenție la detalii;
Capacitatea de a prioritiza și de a rezolva taskurile;
Capacitatea de a identifica și a rezolva problemele.
Responsabilitati
Ce vei face alături de noi:
Preluarea apelurilor telefonice și a solicitărilor venite pe email din partea clienților;
Identificarea soluțiilor pentru problemele sesizate de către clienți împreună cu colegii din departament;
Înregistrarea tichetelor în sistemul intern de HelpDesk;
Filtrarea și escaladarea solicitărilor venite din partea clienților în funcție de complexitate;
Follow-up zilnic pe tichetele deschise pentru a asigura rezolvarea acestora;
Revenirea către clienți cu feedbackuri intermediare sau finale;
Creșterea ratei de răspuns a primului apel primit din partea clienților;
Informarea clienților cu privire la soldurile restante sau a altor modificări ale soluțiilor.
Raporteaza eroarea la