Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Hybrid

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (156)

Customer Care Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Customer Care Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.10.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui să ai?

    Să ai energie și aptitudini bune pentru o comunicare clară și coerentă prin telefon;
    Să ai experiență anterioară în relaționarea cu clienții prin intermediul telefonului (ar fi un avantaj);
    Să ai abilitatea de a centraliza și gestiona informațiile;
    Să ai cunoștințe foarte bune de utilizare a calculatorului;
    Să ai atenție la detalii și capacitatea de a te adapta ușor la situațiile apărute;
    Să ai predilecție pentru lucrul în echipă și să fii o persoană responsabilă.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui să faci?

    Să preiei solicitările clienților în care apar neconformități – prin e-mail si telefonic;
    Să păstrezi o atitudine profesională orientată către soluționarea problemelor clientului;
    Să identifici corect nevoile clienților și să furnizezi informații complete legate de comenzi / statusul coletelor / serviciile oferite;
    Să transmiți oferte personalizate și să oferi consultanță clienților;
    Să redirecționezi solicitările către departamentele specializate;
    Să centralizezi și să organizezi informațiile interdepartamentale.

    Program de lucru hibrid: 1 pe saptamana de la birou si restul de acasa.

    Locatie: Globalworth Square, Strada Gara Herastrau nr.6, Sector 2, Bucuresti.