Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
KFC SIBIU Nepi caută manager de tură #pebune! Sibiu, | |
Beauty Advisor Brasov Aplica fara CV | |
Reprezentant tehnic de vanzari – Sibiu Alba Iulia, Sibiu, | |
Vezi job-uri similare (49) |
Director Zonal
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A active.Vezi toate job-urile Director Zonal active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.03.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.
Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei.
Cerinte
- Studii superioare economice sau juridice finalizate;
- Experienta profesionala de minim 10 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta intr-o functie de conducere/management;
- Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);
- Persoana activa, organizata, orientata spre rezultate si catre indeplinirea obiectivelor, sociabila, stabila, punctuala, responsabila, pozitiva;
- Grad inalt de profesonalism;
Responsabilitati
Are în subordine angajații punctelor de lucru din municipiile Sibiu și Brasov.
Coordoneaza activitatea desfasurata de catre angajatii din subordine si le asigura suportul necesar;
Duce la indeplinire targetele lunare (incasari si credite acordate) stabilite de catre conducere si se ocupa activ de cresterea portofoliului de clienti;
Verifica documentele redactate/semnate de catre analistii financiari/economistii in conformitate cu procedura de creditare si normele interne;
Verifica existenta/corectitudinea documentelor si informatiilor necesare in aplicatiile interne;
Verifica si monitorizeaza in permanenta incasarile aferente contractelor de credit aflate in derulare, la scadentele stabilite;
Coordoneaza si supravegheaza activitatea de recuperare a sumelor restante inregistrate de clientii agentiilor alocate si se asigura de indeplinirea targetului pe incasari;
Identifica problemele aparute, face propuneri privind instruirea angajatilor si monitorizeaza calitatea serviciilor oferite clientilor;
Asigura respectarea regulilor, procedurilor aplicabile si a cerintelor legale din domeniul financiar-bancar;
Intocmeste, actualizeaza, verifica in permanenta (zilnic/ lunar/periodic) diverse rapoarte si situatii privind activitatea agentiilor alocate;
Efectueaza deplasari periodice in agentiile de care se ocupa;
Informează conducerea societății despre stadiul îndeplinirii obiectivelor stabilite la nivel de luna/ an;
Contribuie la atragerea de noi clienți și la menținerea celor deja existenți; informează clienții cu privire la produsele și serviciile oferite de societate;
Coordonează și răspunde de organizarea activitatii de creditare in cadrul punctelor de lucru alocate, pentru dezvoltarea portofoliului de credite, sub supravegherea și îndrumarea Serviciului Supraveghere;
Efectuează propuneri privind instruirea angajaților, organizează instruirea la locul de muncă pentru noii angajați, precum și sesiuni de perfecționare atunci când sunt implementate noi produse și proceduri;
Alte informatii
Oferta:
Salariu foarte bun. In functie de pregatire si experienta, oferta de angajare se va individualiza;
Tichete de masa pentru fiecare zi lucrata in valoare de 35 lei/ tichet;
Autoturism de serviciu;
Contrat individual de munca pe o perioada nedeterminata in cadrul companiei noastre;
Un mediu de lucru placut, dinamic, cu oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar/ bancar;
Oportunitatea de a lucra intr-o companie stabila si cu potential;
Spatiu pentru dezvoltare profesionala;
Descrierea companiei
Easy Credit este o societate romaneasca pe actiuni, infiintata in anul 2009. Compania este una specializata in acordarea de imprumuturi nebancare, autorizata de catre Banca Nationala a Romaniei.
Easy Credit ofera credite cu garantie imobiliara, credite nebancare sau credite rapide, oricarei persoane cu varsta mai mare de 18 ani, imprumuturi ce pornesc de la 5 000 lei si pot ajunge pana la 200 000 lei. Scopul principal al companiei este acela de a raspunde nevoilor clientilor sai prin produse si servicii de creditare competitive. Easy Credit acorda clientilor sai o grija deosebita, caracteristicile sale principale fiind: - rapiditate - dobanda fixa pe toata perioada contractului - conditii flexibile de acordare a creditului - perioada maxima de rambursare pana la 5 ani - fara comisioane ascunse ( comision de acordare, comision de analiza a dosarului, de administrare sau de rambursare anticipata ).
Ca angajator, Easy Credit isi doreste o colaborare cat mai lunga si productiva, iar pentru asta rasplateste munca angajatilor sai cu un salariu atractiv si un mediu de lucru placut si dinamic ce ofera perspectiva de dezvoltare a carierei viitoare.
Cu o echipa tanara si dornica de socializare, astfel ca mediul de lucru sa fie unul extrem de relaxat si placut, compania ia in considerare ideile oamenilor din echipa si le da posibilitatea sa evolueze si sa avanseze in domeniul financiar.
Punand accentul pe profesionalism si pe calitate, Easy Credit isi doreste sa transforme afacerea in una cunoscuta si apreciata la nivel national. Daca te regasesti in descrierea noastra, esti o persoana activa, energica si ambitioasa, dornica sa experimenteze si sa evolueze in domeniul financiar, punand accent pe calitate si profesionalism, atunci postul oferit de noi poate fi un prim pas pentru cariera ta de succes.
Te asteptam sa faci parte din echipa Easy Credit.
Raporteaza eroarea la