Operator Facturare

Angajator: Lactalis Group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Afumati
  • Fundeni
  • Urziceni
  • Actualizat la: 08.09.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară .

    Cerinte

    • Absolvent de studii medii/superioare;
    • Orientare catre client;
    • Rigurozitate si atentie la detalii;
    • Cunostinte de operare calculator (Word si Excel);
    • Abilitati de planificare si organizare;
    • Experienta pe un post similar - minim 1 an constituie avantaj;
    • Capacitate de lucru in echipa;

    Responsabilitati

    • Emite si tine evidenta facturilor pentru marfa livrata catre client;
    • Raspunde de corectitudinea cifrelor si inscrisurilor din comenzi, dispozitii de livrare, facturi, analize si rapoarte transmise;
    • Intocmeste facturi de retur marfa si asigura corectitudinea returului de marfa intre depozite (documente insotire marfa);
    • Introduce si prelucreaza in sistemul informatic al companiei date referitoare la comenzile si distributia de marfa;
    • Preluarea si solutionarea tuturor solicitarilor clientilor companiei (comenzi intarziate, informatii despre produse etc), conform procedurilor companiei;
    • Transmiterea in timp real a tuturor solicitarilor primite de la clienti legate de facturi, statusul comenzilor, oferte, produse;
    • Tine evidenta tuturor intrarilor si iesirilor de documente ce privesc filiala respectiva (registru intrari-iesiri);
    • Comunica si colaboreaza eficient cu colegii din alte departamente in vederea indeplinirii obiectivelor setate;

    Alte informatii

    PROGRAM DE LUCRU: Luni – Duminica 12/24 in intervalul 07:00-19:00 – 19:00-07:00

    TRANSPORT ASIGURAT: Din Bucuresti pe 2 rute (Obor si metrou Costin Georgian) si o ruta din Urziceni.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Program de lucru flexibil
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete cadou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (347)