Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Comercial_Metro Constanta 1 Constanta, | |
Responsabil Relatii Clienti-Limba Germana | SIBIU Aplica fara CV | |
Senior Customer Service & Sales Support with Italian – Ploiești Ploiesti, | |
Vezi job-uri similare (322) |
Operator Facturare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lactalis Group active.Vezi toate job-urile Operator Facturare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lactalis Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2000 de angajați, care lucrează în 4 fabrici moderne locate in Alba, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară .
Cerinte
• Absolvent de studii medii/superioare;
• Orientare catre client;
• Rigurozitate si atentie la detalii;
• Cunostinte de operare calculator (Word si Excel);
• Abilitati de planificare si organizare;
• Experienta pe un post similar - minim 1 an constituie avantaj;
• Capacitate de lucru in echipa;
Responsabilitati
• Emite si tine evidenta facturilor pentru marfa livrata catre client;
• Raspunde de corectitudinea cifrelor si inscrisurilor din comenzi, dispozitii de livrare, facturi, analize si rapoarte transmise;
• Intocmeste facturi de retur marfa si asigura corectitudinea returului de marfa intre depozite (documente insotire marfa);
• Introduce si prelucreaza in sistemul informatic al companiei date referitoare la comenzile si distributia de marfa;
• Preluarea si solutionarea tuturor solicitarilor clientilor companiei (comenzi intarziate, informatii despre produse etc), conform procedurilor companiei;
• Transmiterea in timp real a tuturor solicitarilor primite de la clienti legate de facturi, statusul comenzilor, oferte, produse;
• Tine evidenta tuturor intrarilor si iesirilor de documente ce privesc filiala respectiva (registru intrari-iesiri);
• Comunica si colaboreaza eficient cu colegii din alte departamente in vederea indeplinirii obiectivelor setate;
Alte informatii
PROGRAM DE LUCRU: Luni – Duminica 12/24 in intervalul 07:00-19:00 – 19:00-07:00
TRANSPORT ASIGURAT: Din Bucuresti pe 2 rute (Obor si metrou Costin Georgian) si o ruta din Urziceni.
Beneficii
- Abonament medical
- Program de lucru flexibil
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
- Tichete cadou
Raporteaza eroarea la