Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
L1 IT Customer Support - French Aplica fara CV | |
Financial Support Advisor - US shift (Monday to Friday, 2:00 pm - 11:00 pm) Aplica fara CV | |
Customer support in French and English-Night Shift (Remote) BUCURESTI, Job national | |
Vezi job-uri similare (173) |
Spanish& French Customer Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.Vezi toate job-urile Spanish& French Customer Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.11.2014 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
Cerinte
- Proficient in Spanish and French
- Able to work independently and efficiently to meet deadlines;
- Self motivated, detail-oriented and organized;
- Experience with hardware and software issues;
- Excellent communication (oral and written), interpersonal, organizational, and presentation skills
Responsabilitati
- Provide client support and technical issue resolution via phone and e-mail
- Installing and configuring computer hardware operating systems and applications;
- Troubleshoot system and network problems and diagnosing and solving hardware/software faults;
- Provide support, including procedural documentation;
- Respond within agreed time limits to call-outs;
- Work continuously on a task until completion (or referral to third parties, if appropriate);
- Prioritize and managing many open cases at one time;
- Establish a good working relationship with customers and other professionals
Raporteaza eroarea la