Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI, Timisoara, Job national

Aplica fara CV
Hybrid

BUCURESTI, Job national

Vezi job-uri similare (173)

Spanish& French Customer Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.


Vezi toate job-urile Spanish& French Customer Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2014
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    - Proficient in Spanish and French
    - Able to work independently and efficiently to meet deadlines;
    - Self motivated, detail-oriented and organized;
    - Experience with hardware and software issues;
    - Excellent communication (oral and written), interpersonal, organizational, and presentation skills

    Responsabilitati

    - Provide client support and technical issue resolution via phone and e-mail
    - Installing and configuring computer hardware operating systems and applications;
    - Troubleshoot system and network problems and diagnosing and solving hardware/software faults;
    - Provide support, including procedural documentation;
    - Respond within agreed time limits to call-outs;
    - Work continuously on a task until completion (or referral to third parties, if appropriate);
    - Prioritize and managing many open cases at one time;
    - Establish a good working relationship with customers and other professionals