Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Remote

Aplica fara CV
Hybrid

Remote

Vezi job-uri similare (5)

Administrator contracte

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Administrator contracte active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.02.2014
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    -Studii superioare in domeniul economic sau juridic;
    -Cunoasterea limbii engleze la nivel B2;
    -Experienta de lucru cu programul Microsoft Excel;
    -Dorinta de a comunica si stabili relatii interpersonale;

    Responsabilitati

    -Urmarirea respectarii clauzelor contractuale;
    -Mentinerea legaturii cu institutiile de finantare;
    -Administrarea contractelor de leasing;
    -Gestionarea contractelor si intocmirea actelor aditionale;
    -Activitati de arhivare si informatizare a documentele contractuale;
    -Comunicare permanenta cu clientii si partenerii companiei.